Фахівець з сервісної підтримки (Service Desk)

Фахівець з сервісної підтримки (Service Desk)

  • Місто Львів
  • Місце праці вул. Героїв УПА, 72
  • Зайнятість повна

Перша лінія підтримки користувачів.

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ

  1. приймати, реєструвати звернення користувачів (АЗС, магазини, ресторани, офіс); 
  2. ідентифікувати та опрацьовувати інциденти та запити на обслуговування; 
  3. інформувати користувачів про поточний статус звернень; 
  4. диспетчеризувати інциденти фахівцям з вищим рівнем доступу (2 лінія підтримки), у разі необхідності; 
  5. надавати адресну ІТ-допомогу користувачу за допомогою віддаленого адміністрування; 
  6. забезпечувати безперебійну роботу персональних робочих станцій користувачів (встановлення та конфігурація операційної системи та офісного ПЗ) та периферійного обладнання; 
  7. встановлювати операційні системи, їх конфігурація; 
  8. встановлювати системне та прикладне програмне забезпечення, його конфігурація; 
  9. підтримувати користувачів, вирішувати інциденти із програмним та апаратним забезпеченням;
  10. контролювати за своєчасним виконанням робіт підрядними організаціями. 

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ

  1. вища технічна освіта; 
  2. досвід роботи від 1-го року;
  3. знання апаратної частини робочих станцій користувачів (комп'ютер, тонкий клієнт) та периферійного обладнання (БФП, принтер, сканер, телефонний апарат, факс) - професійний рівень; 
  4. Windows XP\7\8\8.1\10 - професійний рівень; 
  5. офісне програмне забезпечення (MS Office 2010\2013, архіватори, браузери і ін.) - професійний рівень; 
  6. мережеві протоколи TCP\IP, RDP, ін. початковий рівень; знання та розуміння мережевої моделі OSI; 
  7. Active Directory - початковий рівень; 
  8. розуміння принципів роботи підрозділів Help Desk, Service Desk буде додатковою перевагою; 
  9. знання POS систем, касового обладнання - буде вважатись перевагою.
Мар’яна Кобільник
ЗАЯВКА НА ВАКАНСІЮ
Поділитись