FISHKA для iOS

ua ru en

Відповідальні комунікації


наша компанія завжди відкрита до спілкування




Канали комунікації


Мережа «ОККО» прагне оперативно і змістовно відповідати на запити і звернення  клієнтів, громадськості та інших зацікавлених сторін. Для цього ми використовуємо увесь спектр комунікаційних каналів, доступних у сучасному світі.

  • понад 80% усіх звернень надходить на Гарячу лінію «ОККО»

Окрім того, ми отримуємо звернення через Книги відгуків і пропозицій на АЗК, соціальні мережі і онлайн-форуми, безпосередні письмові звернення до секретаріату компанії. Ви завжди можете звернутися до нас у  найзручніший для вас спосіб.


Відповідальні закупівлі 


Щоб забезпечити прозорість у стосунках із партнерами, мережа АЗК «ОККО» з року в рік розширює обсяги закупівлі товарів і послуг для власних потреб на відкритих тендерних торгах. На 99% тендери і спілкування з інвесторами проходить в електронній формі, що дозволяє суттєво скоротити паперовий документообіг по компанії.
Оголошені компанією тендери публікуються на сайті компанії.




Зворотний зв'язок


Мережа «ОККО» прагне оперативно і змістовно відповідати на запити і звернення  клієнтів, громадськості та інших зацікавлених сторін. Для цього ми використовуємо увесь спектр комунікаційних каналів, доступних у сучасному світі. 

  • понад 80% усіх звернень надходить на Гарячу лінію «ОККО»

Окрім того, ми отримуємо звернення через Книги відгуків і пропозицій на АЗК, соціальні мережі і онлайн-форуми, безпосередні письмові звернення до секретаріату компанії. Ви завжди можете звернутися до нас у  найзручніший для вас спосіб.



Відповідальні закупівлі 


Щоб забезпечити прозорість у стосунках із партнерами, мережа АЗК «ОККО» з року в рік розширює обсяги закупівлі товарів і послуг для власних потреб на відкритих тендерних торгах. На 99% тендери і спілкування з інвесторами проходить в електронній формі, що дозволяє суттєво скоротити паперовий документообіг по компанії.
Оголошені компанією тендери публікуються на сайті компанії.