ua ru en

Опитник клієнтів паливної картки «ОККО»

Відправлення інформації...
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Дякуємо! Інформацію успішно відправлено.
  1. Чи заходите Ви на сайт ОККО з мобільного телефону?
  2. Чи заходите Ви на сайт ОККО з планшету?
  3. 1. Чи зручно Вам користуватись особистим кабінетом паливної картки ОККО?
  4. 2. Чи вся необхідна для Вас інформація відображається в особистому кабінеті?
  5. 3. Чи зручно Вам отримувати документацію?
  6. 4. Чи полегшує особистий кабінет Вашу роботу щодо контролю та організації роботи карток?
  7. 5. Чи аналітичні звіти задовольняють Ваші потреби?
  8. 6. Чи зрозуміла логіка встановлення лімітів на картках та договорах?
  9. 7. Чи дозволяє смс-інформування вчасно реагувати на баланс контракту та потребу перегляду чи пролонгації умов роботи?
  10. 8. Чи достатньо двох статусів блокування картки (викрадена, тимчасово заблокована)?
captcha
captcha-refresh

 

*ці дані дозволять нам покращити роботу особистого кабінету на мобільних пристроях.