FISHKA для iOS

ua ru en

Персональні знижки на пальне


Заправляйтесь особливо вигідно, адже на ОККО діють персональні знижки

Персональні пропозиції

Умови надання персональних знижок – індивідуальні. Власникам зареєстрованих карток Fishka інформація про знижку надійде sms, viber-повідомленням або мейлом. Незареєстровані та нові клієнти отримають свою пропозицію після​ реєстрації картки Fishka.

  • знижка нараховується балами на картку Fishka
  • бали стають доступні до списання через 24 години після заправки
  • нараховані бали додаються до загального балансу картки Fishka
  • ви можете списати бали на пальне або будь-які товари та послуги на АЗК (крім алкоголю, тютюну, полісів страхування, GSM)
  • щоб списати бали, пред’явіть на касі АЗК основну картку Fishka та підтвердіть списання, ввівши PIN-код - 4 останні цифри номеру телефона, на який зареєстрована картка Fishka або PIN-код картки Fishka, отриманий в sms.
  • ваша персональна знижка сумується зі знижкою за заправку через OKKO PAY


Як збільшити свою персональну знижку?

  • ви може збільшити свою персональну знижку, купуючи при заправці улюблені товари у магазині та кафе.
  • отримуйте балами на картку Fishka при покупці: 

    - бургера з  будь-яким напоєм «Pepsi» 0,5 л  +50 коп./л
    - хот-дога XXL з будь-якою кавою або чаєм +50 коп./л 
    - доната з будь-якою кавою або чаєм +50 коп./л

  • максимальний розмір додаткової знижки: 1 грн/л
  • бали стають доступні до списання через 24 години після покупки.

Персональні пропозиції



*Акція діє з 16.10.2018р. до 30.04.2019р. у мережі діючих АЗК «ОККО» по всій території України (крім АР Крим).
Вказана у спеціальній пропозиції знижка від існуючих цін у розмірі від 0,1 грн до 3 грн зараховується на рахунок кожного зареєстрованого учасника програми лояльності Fishka у зв’язку з придбанням окремих наявних товарів в мережі діючих АЗК «ОККО» на всій території України (за винятком АР Крим). Умови надання спеціальних пропозицій (в т.ч. конкретне співвідношення розміру спеціальної пропозиції – знижки, яка надається на окремо вказані наявні товари та послуги, до існуючих цін) визначаються для кожного зареєстрованого учасника програми лояльності Fishka, дізнатись про них можна з смс/viber-повідомлення або в продавця-консультанта на АЗК. При виконанні вищевказаних умов нарахування балів Fishka для отримання знижки за стандартною схемою не здійснюється. Деталі – за номером гарячої лінії Fishka 0 800 505 118.