2 львівських торгові марки увійшли до загальнонаціонального рейтингу ТОП-50 брендів
02.11.2009

2 львівських торгові марки увійшли до загальнонаціонального рейтингу ТОП-50 брендів

2 львівські торгові марки увійшли до загальнонаціонального рейтингу ТОП-50 брендів. Про це повідомляє компанія MPP Consulting, яка складала рейтинг.

17 сходинку в топ-рейтингу брендів зайняв "Світоч", який оцінили у 48,6 млн. USD, а 40 місце посів ОККО (мережа АЗС компанії Галнафтогаз) з вартістю 20,5 млн. USD.

"Підсумкова вартість бренду визначається сумою багатьох факторів, які умовно можна вивести в 3 розділи: рентабельність підприємств, які використовують бренд, позиції продукції бренду на ринку відносно конкурентів, рівень інвестиційної привабливості галузі", - пояснюють автори рейтингу.

Поділитись