ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- впроваджувати, розвивати та супроводжувати ІТ-системи SAP S4H (фінансовий облік);
- аналізувати та формалізувати вимоги від бізнесу;
- описувати і налаштовувати бізнес-процеси в системі;
- готувати технічні завдання для розробників;
- перевіряти бізнес-процеси та розробки перед передачею їх бізнесу;
- готувати інструкції та проводити навчання для кінцевих користувачів;
- проводити технічні дослідження;
- займатись підтримкою користувачів.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- досвід впровадження ERP-систем або інших облікових сиcтем;
- базові знання бухгалтерського та податкового обліку;
- розуміння побудови бізнес-процесів;
- базовий рівень англійської мови, достатній для розуміння технічної документації;
- відповідальність, вміння працювати в команді, навички самоорганізації, бажання та вміння швидко вчитись.