ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- запускати та оптимізовувати кампанії у CRM-системі, рекламних кабінетах Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads, Telegram Ads та ін.;
- розробляти та впроваджувати стратегії платного трафіку відповідно до цілей компанії;
- створювати UTM-мітки, працювати з Google Tag Manager та пікселем Facebook;
- розміщувати та редагувати інформацію на сайті та у додатку Fishka.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- вища освіта;
- досвід роботи на посаді таргетолога, дірект-менеджера, менеджера з розсилок тощо від 2-ох років;
- досвід налаштування рекламних кампаній у Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads тощо;
- глибокі знання Meta Ads (Facebook/Instagram): кампанії, цілі, аудиторії, піксель;
- Google Ads: пошукова, контекстно-медійна мережа, ремаркетинг.
- бажано: TikTok Ads, LinkedIn Ads, YouTube Ads, Google Analytics (GA4), Google Tag Manager, Facebook Pixel.
- розуміння основ вебаналітики: трафік, поведінка, конверсії;
- вміння створювати та аналізувати UTM-мітки, розуміння воронки конверсій;
- вміння аналізувати великі обсяги даних, виявляти точки росту та зони «зливу бюджету»;
- скрупульозність, відповідальність, самоорганізація, пунктуальність і увага до деталей, аналітичне та креативне мислення, вміння працювати в команді.