ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- реєструвати та опрацьовувати запити від АЗК та офісних користувачів;
- встановлювати, налаштовувати та підтримувати програмне забезпечення робочих станцій;
- адмініструвати мережеві та доменеві облікові записи користувачів, підтримувати настільні застосунки;
- займатись діагностикою та усуненням технічних несправностей, визначати першопричини проблем та ухвалювати рішення щодо їх усунення;
- супроводжувати заявки користувачів до їх закриття або передачі заявок на другу лінію підтримки у випадках, що потребують поглибленого аналізу;
- взаємодіяти з іншими підрозділами ІТ;
- здійснювати актуалізацію корпоративної бази знань відповідно до змін у програмному забезпеченні та політиках компанії;
- займатись інсталяціями, налаштуванням та технічним обслуговуванням обладнання робочих станцій і периферійних пристроїв (перевірка, ремонт, заміна).
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- базове адміністрування серверів MS Windows;
- базове адміністрування систем Unix-подібного типу;
- налаштування апаратного забезпечення робочих станцій;
- налаштування програмного забезпечення ПК, ноутбуків, планшетів, POS-терміналів;
- налаштування периферійних пристроїв;
- знання PowerShell та політик Windows GPO;
- досвід роботи з системами ServiceDesk/HelpDesk та розуміння принципів роботи таких сервісів;
- знання та практичний досвід роботи з MS Windows 11, MS Office 365, Azure, Unix, Android, MacOS, IOS.