Фахівець з сервісної підтримки Service Desk

Фахівець з сервісної підтримки Service Desk

  • Місто Львів
  • Місце праці м. Львів
  • Зайнятість повна

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ

  1. реєструвати та опрацьовувати запити від АЗК та офісних користувачів;
  2. встановлювати, налаштовувати та підтримувати програмне забезпечення робочих станцій;
  3. адмініструвати мережеві та доменеві облікові записи користувачів, підтримувати настільні застосунки;
  4. займатись діагностикою та усуненням технічних несправностей, визначати першопричини проблем та ухвалювати рішення щодо їх усунення;
  5. супроводжувати заявки користувачів до їх закриття або передачі заявок на другу лінію підтримки у випадках, що потребують поглибленого аналізу;
  6. взаємодіяти з іншими підрозділами ІТ;
  7. здійснювати актуалізацію корпоративної бази знань відповідно до змін у програмному забезпеченні та політиках компанії;
  8. займатись інсталяціями, налаштуванням та технічним обслуговуванням обладнання робочих станцій і периферійних пристроїв (перевірка, ремонт, заміна).

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ

  1. базове адміністрування серверів MS Windows;
  2. базове адміністрування систем Unix-подібного типу;
  3. налаштування апаратного забезпечення робочих станцій;
  4. налаштування програмного забезпечення ПК, ноутбуків, планшетів, POS-терміналів;
  5. налаштування периферійних пристроїв;
  6. знання PowerShell та політик Windows GPO;
  7. досвід роботи з системами ServiceDesk/HelpDesk та розуміння принципів роботи таких сервісів;
  8. знання та практичний досвід роботи з MS Windows 11, MS Office 365, Azure, Unix, Android, MacOS, IOS.


ЗАЯВКА НА ВАКАНСІЮ
Поділитись