ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- здійснювати стратегічне та фінансове планування діяльності ввіреної компанії;
- готувати і аналізувати фінансову та управлінську звітність (CF, P&L, Balance);
- управляти процесами податкового та управлінського обліку;
- розробляти та здійснювати моніторинг бюджетів доходів і витрат, контролювати їх дотримання;
- систематизувати, вести, структурувати та нормувати витрати;
- аналізувати відхилення за нормами та надавати рішення по відхиленнях;
- здійснювати оптимізацію витрат;
- проводити економічний аналіз та планування, юніт-економіка;
- співпрацювати з банками, аудиторами та іншими фінансовими інституціями;
- забезпечувати ефективне використання вкладеного капіталу, управляти інвестиційними проєктами;
- визначати фінансові ризики та розробляти стратегії для їх мінімізації;
- проводити фінансові дослідження та готувати аналітичні звіти для акціонерів.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- вища освіта в галузі фінансів, обліку або економіки;
- досвід налаштування управлінського обліку та складання управлінської звітності;
- глибокі знання в галузі фінансового аналізу, планування та управління;
- досконале знання фінансового, податкового, бухгалтерського обліку;
- досвід роботи на керівних посадах у фінансовій/бухгалтерській сфері від 3 років;
- досвід складання бюджетів, аналізу їх виконання;
- вміння працювати з фінансовими інструментами, з великими обсягами інформації та ПЗ BAS ERP, SAP, MS Excel тощо;
- досвід у автоматизації управлінського, бухгалтерського обліку;
- відмінні аналітичні, комунікативні, управлінські та лідерські навички;
- високий рівень відповідальності, організованості, ініціативності та стресостійкості.