FISHKA відкрила сторінку у Facebook
27.02.2015

FISHKA відкрила сторінку у Facebook

Прагнучи максимально широко й швидко інформувати споживачів про свої можливості й пропозиції, загальнонаціональна програма винагород FISHKA завела власну сторінку у мережі Facebook. Слідкуючи за подіями на сторінці, кожен із користувачів Facebook зможе дізнатися більше про можливості програми FISHKA, її партнерів, акції, а також отримувати цікаві  призи за свою активність.

Користувачі  карток FISHKA мають можливість збирати бали за кожну покупку товарів у партнерів програми. Надалі ці накопичені бали можна використати на  різноманітні корисні винагороди або знижки. Нині партнерами програми FISHKA є мережа АЗК «ОККО», мережа супермаркетів «Фуршет», мережа цифрової техніки «АЛЛО»,  Райффайзен Банк Аваль, інтернет-магазини «ШипШина» і «Bagland», ресторани A la minute, Pasta Mia, Hot cafe, страхова компанія «Універсальна». Активними користувачами карток FISHKA є вже  приблизно 3 мільйони українців.

«Створивши сторінку в Facebook,  очікуємо на активніше спілкування з існуючими й потенційними учасниками Програми, постараємося додати у нього більше невимушеності й емоцій. На нашій сторінці ми будемо не стільки розповідати про себе, як отримувати зворотній зв’язок, враження й поради від тримачів карток. І тоді ми зможемо зробити програму FISHKA ще кращою і кориснішою», - каже Надія Топіліна, менеджер проекту розвитку програми FISHKA.

 

Поділитись