Фондовий ринок позитивно оцінює експансію "Галнафтогазу"
06.04.2006

Фондовий ринок позитивно оцінює експансію "Галнафтогазу"

Збільшення "Галнафтогазом" кількості заправок і географічна експансія його бізнесу дозволять знизити регіональну концентрацію і наблизити компанію до виходу на загальнонаціональний рівень. Таку думку висловив начальник Відділу досліджень ринку цінних паперів з фіксованою прибутковістю "Альфа-капітал" (Україна) Олександр Печерицин.

Як повідомлялося раніше, до кінця 2006 року концерн "Галнафтогаз" планує збільшити існуючу мережу АЗС на 37% і ввести в експлуатацію 60 нових АЗС під брендом "ОККО", з яких 6 вже були відкриті на початку поточного року. При цьому частина нових автозаправок буде розташована в східних, південних і центральних областях України.

"Позитивна динаміка розвитку бізнесу "Галнафтогазу" в 2005 році, а також необхідність фінансування його розвитку в найближчі кілька років підвищують привабливість компанії як емітента. В обігу знаходяться облігації шести серій "Галнафтогазу" на загальну суму 120 млн. грн. ($23,5 млн.) з погашенням в 2006 і 2010 роках, а також офертою 9 і 12 місяців. Облігації серій "А", "В", "С", "D", "E" и "F" в даний момент котируються на вторинному ринку з прибутковістю 13,8%/10,4%, 12,4%/ -, 12,4%/10,5%, 11,5%/10,6%, 11,5%/10,6% і 11,6%/- річних, відповідно", - зазначив О. Печерицин.

ВАТ Концерн "Галнафтогаз" - великий оператор власної роздрібної автозаправної мережі, що складається з мережі комплексів під ТМ "ОККО" і мережі звичайних (небрендованих) автозаправних станцій. Один з провідних постачальників пального в Західній і Центральній Україні. В цілому йому належать 164 автозаправних станції і 15 нафтобаз у Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській, Тернопільській, Рівненській, Хмельницькій, Вінницькій, Волинській, Кіровоградській, Харківській та Чернігівській областях, а також в Києві. У 2005 році консолідований чистий прибуток "Галнафтогазу" (згідно з національними стандартами фінансової звітності) зріс в 2,2 рази в порівнянні з 2004 роком до 37,6 млн. грн. ($7,3 млн.), а консолідований обсяг реалізованої продукції зріс в 1,7 рази і склав 2,75 млрд. грн. ($545 млн.).

Поділитись