Гаряча лінія 8 800 501 10 10
20.12.2005

Гаряча лінія 8 800 501 10 10

Гаряча лінія – для гарячих проблем

Днями у тестовому режимі запрацювала телефонна лінія служби підтримки мережі АЗС «ОККО». Цей проект є дуже важливим кроком у розвитку  мережі заправних станцій «ОККО», на нього покладено чимало завдань. Перш за все, він покликаний налагодити  ефективний діалог з існуючими та потенційними клієнтами АЗС «ОККО», гарантувати вчасне реагування на їхні зростаючі потреби та генерувати нові ідеї для розвитку мережі. Зателефонувавши за номером гарячої лінії, наші клієнти зможуть отримати інформацію про різні аспекти діяльності мережі «ОККО», висловити свої побажання та зауваження щодо  конкретної АЗС та мережі в цілому.

Другим, не менш важливим завданням гарячої лінії «ОККО» є обслуговування корпоративних (внутрішніх) дзвінків. З метою  якнайшвидшого реагування на критичні ситуації, що можуть скластися, гаряча лінія взяла на себе обслуговування дзвінків від працівників АЗС та нафтобаз. Це означає, що при виникненні проблем з обладнанням заправної станції чи нафтобази, зовнішнім виглядом АЗС та іншими аспектами, що можуть завадити нормальній роботі,працівник даного об'єкту може зателефонувати до служби підтримки та розповісти про проблему. Отримана інформація миттєво надходить до головного офісу «Концерну Галнафтогаз», а у неробочий час на мобільний телефон відповідального працівника. Таким чином, спільними зусиллями, ми зможемо вчасно вирішувати важливі проблеми та незручності, що перешкоджають роботі.

Номер лінії 8 800 501 10 10. Вона є безкоштовною для абонентів, що телефонують з будь-якого регіону країни (окрім дзвінків з мобільного телефону). По завершенні тестового режиму, номер гарячої лінії буде вказуватись на сайті «ОККО», у всіх рекламних матеріалах.

Поділитись