ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- здійснювати управління відділом комунікацій (організація, планування, бюджетування, контроль та звітність);
- розробляти та реалізовувати комплексну PR-стратегію компанії (зовнішні та внутрішні комунікації);
- будувати систему зовнішніх комунікацій (прес-релізи, інформаційні та іміджеві медіакампанії, організація публічних заходів тощо);
- погоджувати комунікаційні матеріали, які виходять у публічний простір, за потреби вносити редакторські правки;
- розвивати співпрацю з українськими та міжнародними ЗМІ, а також із лідерами думок;
- проводити аналіз медіамоніторингу, оцінювати репутаційні ризики та розробляти сценарії реагування;
- здійснювати підготовку і супроводжувати на виступах/інтерв'ю ТОП-менеджмент компанії;
- управляти антикризовими комунікаціями;
- працювати з профільними та бізнес-об'єднаннями;
- розвивати внутрішній інформаційний простір.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- досвід у сфері PR — від 5 років;
- глибоке розуміння стратегічних комунікацій, PR, медіапланування, digital-інструментів;
- знання ринку рітейлу, розуміння соціально-політичного контексту України;
- досвід управління командою від 3−5 осіб;
- розвинені навички кризового менеджменту та репутаційного управління;
- наявність власної мережі медіаконтактів;
- вільне володіння українською та англійською мовами;
- досвід роботи в GR (Government Relations) та наявність кейсів успішних національних PR-кампаній будуть перевагою.