«Історія Starbucks» та інші бізнес-бестселери – на книжкових полицях у мережі «ОККО»
25.07.2017

«Історія Starbucks» та інші бізнес-бестселери – на книжкових полицях у мережі «ОККО»

Кращі сучасні твори, якими зачитується увесь світ, можна придбати не лише у книжковій крамниці, а й у магазинах на АЗК «ОККО». Цього літа асортимент книг у мережі поповнився черговою серією літературних бестселерів від видавництва «Наш формат». Серед них – «Історія Starbuks» Говарда Шульца, «Сила позитивного НІ» Вільяма Юрі, «Чудовий ранок» Гела Елрода, «Цивілізація. Як Захід став успішним» Ніла Фергюсона та інші. Ці книги продаються більш як на 50  АЗК «ОККО» на найбільш пожвавлених автошляхах країни.

Американський журнал Time зарахував автора книги «Цивілізація», британського історика та професора Гарвардського університету Ніла Фергюсона, до ста найвпливовіших людей світу. За його твором телекомпанія ВВС зняла серію популярних програм. «Цивілізація» – це компактний зріз європейської історії у глобальному контексті за останні 6 століть, написаний у живому, образному, часом навіть зухвалому стилі. Майстерність Фергюсона в тому, що він просто (але не спрощено) пояснює складні речі, завдяки чому легко утримує увагу читача від першої до останньої сторінки.

Книга голови ради директорів Starbucks теж про історію – але не цілого світу, а однієї окремо взятої компанії, яка, втім, уже стала культовою. «Усе почалося з чашки кави» – такий підзаголовок має бестселер Говарда Шульца про побудову бренду, під яким сьогодні працює 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу. Історія успіху Starbucks здатна надихнути підприємців-початківців мислити масштабніше і, крім того, вчить дбати про репутацію від перших днів у бізнесі, зміцнювати зв’язки між брендом і клієнтами.

Ті, хто прагне самовдосконалюватися, краще організувати своє життя, ефективніше керувати власним часом та правильно будувати взаємини з іншими людьми, зможуть знайти чимало цінних порад у книгах «Сила позитивного НІ. Але зберегти угоду і стосунки»,  «Чудовий ранок. Як не проспати життя», «Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях», «Успішні виступи на TED. Рецепти найкращих спікерів».  Про революційні кейси в процесі розвитку цифрових технологій із захопленням розповідає Волтер Айзексон у книжці «Інноватори».  І, звичайно ж, на «ОККО» можна придбати ті твори бізнесово-філософської літератури, які вже стали класикою жанру, наприклад, трилогію «Атлант розправив плечі» Айн Ренд чи «Чорний лебідь» Насіма Ніколаса Талеба.

Поділитись