Клієнти самі мали змогу перевірити якість пального у мережі «ОККО»
04.02.2011

Клієнти самі мали змогу перевірити якість пального у мережі «ОККО»

Третього лютого фахівці Вінницького регіонального відділення «Концерну Галнафтогаз» провели публічну перевірку якості пального на АЗK «ОККО» у Жмеринці (Вінницька область). До участі у перевірці були запрошені найбільші місцеві клієнти компані ї (комерційні фірми, муніципальні служби) , а також представники Страхової компанії «Універсальна». У їхній присутності було відібрано проби нафтопродуктів на АЗК й перевірено характеристики пального на відповідність стандартам якості. Експрес-аналіз проводили на обладнанні мобільної лабораторії “Концерну Галнафтогаз». Перевірка довела, що всі параметри пального відповідають вимогам національних ДСТУ, до того ж із запасом.

«Ми реагуємо на кожне звернення клієнтів на нашу «гарячу лінію» стосовно проблем із пальним, хоч і чітко розуміємо, що інколи нас просто намагаються дискредитувати конкуренти, яким ми «заважаємо» у тому чи іншому регіоні збувати продукт низької якості, а то й відверту «бодягу», - каже керівник відділу контролю якості «Концерну Галнафтогаз» Алла Сидорович. - Наші мобільні лабораторії постійно здійснюють оперативні перевірки якості пального на АЗК мережі «ОККО» в усіх регіонах, де працює Концерн. Ми готові й надалі запрошувати до участі у цих перевірках клієнтів, громадські організації, пресу».
Поділитись