Компанія ОККО тричі увійшла до рейтингів ТОП-100 видання Delo.ua
21.06.2019

Компанія ОККО тричі увійшла до рейтингів ТОП-100 видання Delo.ua

Мережа АЗК ОККО увійшла одразу у три різні рейтинги компаній серед найбільших платників податків, стійкого розвитку та репутації, опублікованих виданням «Delo.ua» під назвою «ТОП-100. Рейтинги найбільших», та була відзначена у топі серед компаній, що приділяють велику увагу сталому розвитку.

Цього року мережа АЗК ОККО - у ТОП-3 найбільших платників податків серед компаній у сфері ритейлу. Минулий рік компанія закінчила з рекордною сумою сплачених податків – 7,26 млрд грн до бюджетів всіх рівнів. Крім того, до рейтингу увійшли мережі «АТБ» і WOG.

Також ОККО відзначили у ТОП-3 у галузі нафтопереробки і паливного ритейлу, які системно працюють зі своєю репутацією. Спеціалісти виставляли оцінку, враховуючи декілька показників – репутаційну стабільність, іміджевий капітал КСВ, медіаактивність, інноваційний підхід та антикризові комунікації.

За результатами оцінювання експерти рейтингу відзначили ОККО і як компанію, що є прикладом у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Щорічний національний проект «Благаю, живи. Безпека на дорозі» визнаний дієвим інструментом впливу на ментальність мільйонів українських водіїв та пішоходів. 

Протягом 5 років компанія ОККО працює над рішенням проблеми безпеки дорожнього руху. Так, наприклад, у 2019 році мережа АЗК ОККО реалізувала проект «Благаю, не відволікайся!», закликаючи водіїв та пішоходів відмовитися від використання смартфонів та інших ґаджетів під час дорожнього руху. В проекті упродовж лютого-березня було задіяно 30 автозаправних комплексів у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Одесі та на автошляху Одеса-Київ. Клієнти АЗК проходили спеціально розроблений VR-тест, який наочно показував, до яких наслідків може призвести листування, зйомки сторіз та серфінг в інтернеті учасниками дорожнього руху. Усього 3 415 000 українців взяли участь в проекті, долучившись до активації у соціальних мережах та пройшли VR-тест.

 

Поділитись