Компанія ОККО – в числі переможців рейтингу «Репутаційні АКТИВісти»
31.03.2023

Компанія ОККО – в числі переможців рейтингу «Репутаційні АКТИВісти»

31 березня було оголошено результати VIII національного рейтингу «Репутаційні АКТИВісти», де бренд ОККО став переможцем у номінації «Паливно-енергетичний комплекс – ритейл нафтопродуктів». Компанії, які найкраще управляють корпоративною репутацією, були відзначені під час міжнародного форуму PRNext.

Укладачі рейтингу високо оцінили інформаційну діяльність ОККО на початку повномасштабного вторгнення, зокрема, під час дефіциту пального протягом березня-травня 2022 року, а також спільну ініціативу компанії та благодійного фонду «Повернись живим» - «ОКО ЗА ОКО» зі збору коштів на закупівлю 25 розвідувальних безпілотних авіаційних комплексів ШАРК.

«Звісно, комунікації воєнного часу мають свої особливості, тим паче коли АЗК фактично є об’єктами критичної інфраструктури, адже ворог моніторить інформаційний простір. Деякі теми з міркувань безпеки компанія свідомо не висвітлювала. Будь-який меседж, зокрема клієнтський, ми створювали з урахуванням нових складних обставин, коментує Ярослава Полякова, керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО. Головним завданням мережі було забезпечити пальним автотранспорт критичної інфраструктури – ЗСУ, Нацгвардії, підрозділів ТрО, поліції, швидкої допомоги, волонтерів, які виконували гуманітарні місії. Непростим, але необхідним рішенням було введення лімітів на відпуск пального. І комунікаційники активно працювали з цим викликом, щоб знизити рівень паніки та негативу. Пояснювали причини лімітів необхідністю збалансувати наявні ресурси, аби транспорт у країні не зупинився. Також компанією були запущені інструменти, які дозволяли швидко моніторити наявність пального на конкретному АЗК».

Окрім ОККО, в номінації «ПЕК – ритейл нафтопродуктів», експерти також відзначили роботу компаній WOG, SOCAR, Укрнафта та KLO.

Нагадаємо, що журі рейтингу складається із незалежних аналітиків, галузевих експертів і спеціалізованих журналістів, які визначають серед компаній України ті, чиї власники, топменеджмент і PR-команди продемонстрували найкращу роботу своєї системи репутаційного менеджменту.

Повний перелік переможців рейтингу можна прочитати на сторінках журналу «Репутаційні АКТИВісти», а також на його офіційному сайті.

Поділитись