ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- брати участь в розвитку бренду ОККО (напрямок магазинів), орієнтуючись на ринкові тренди та потреби клієнтів;
- розробляти і впроваджувати рекламні кампанії та акційні пропозиції, аналізувати їх ефективність;
- створювати рекламні матеріали різного рівня складності (банери, плакати, POS-матеріали);
- розробляти дизайн упаковки для товарів власних торгових марок;
- працювати над концепцією, дизайном та виробництвом лінійки одягу власної торгової марки;
- готувати контент для корпоративного сайту, розсилок, сервісів доставки та інших digital-каналів;
- контролювати дотримання бренд-стандартів;
- співпрацювати з дизайнерами, агентствами та зовнішніми підрядниками, координувати їхню роботу, укладати договори.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- досвід роботи бренд-менеджером, маркетологом (трейд-маркетологом) у сфері рітейлу, FMCG або HoReCa;
- глибоке розуміння основ побудови, розвитку та просування бренду;
- розуміння механік та досвід запуску рекламних акцій;
- досвід запуску та просування нових продуктів (реалізовані кейси вітаються);
- вміння працювати з дизайном пакування продуктів;
- практичний досвід роботи з дизайнерами (постановка ТЗ, аналіз отриманих матеріалів, надання фідбеку);
- відповідальність та уважність при виконанні задач;
- логічне та критичне мислення;
- менеджерські та комунікаційні навички.