Маркетинг–менеджер напрямку магазинів

Маркетинг–менеджер напрямку магазинів

  • Місто Львів
  • Місце праці м. Львів
  • Зайнятість повна

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ

  1. брати участь в розвитку бренду ОККО (напрямок магазинів), орієнтуючись на ринкові тренди та потреби клієнтів;
  2. розробляти і впроваджувати рекламні кампанії та акційні пропозиції, аналізувати їх ефективність;
  3. створювати рекламні матеріали різного рівня складності (банери, плакати, POS-матеріали);
  4. розробляти дизайн упаковки для товарів власних торгових марок;
  5. працювати над концепцією, дизайном та виробництвом лінійки одягу власної торгової марки;
  6. готувати контент для корпоративного сайту, розсилок, сервісів доставки та інших digital-каналів;
  7. контролювати дотримання бренд-стандартів;
  8. співпрацювати з дизайнерами, агентствами та зовнішніми підрядниками, координувати їхню роботу, укладати договори.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ

  1. досвід роботи бренд-менеджером, маркетологом (трейд-маркетологом) у сфері рітейлу, FMCG або HoReCa;
  2. глибоке розуміння основ побудови, розвитку та просування бренду;
  3. розуміння механік та досвід запуску рекламних акцій;
  4. досвід запуску та просування нових продуктів (реалізовані кейси вітаються);
  5. вміння працювати з дизайном пакування продуктів;
  6. практичний досвід роботи з дизайнерами (постановка ТЗ, аналіз отриманих матеріалів, надання фідбеку);
  7. відповідальність та уважність при виконанні задач;
  8. логічне та критичне мислення;
  9. менеджерські та комунікаційні навички.


Анна Вощина
ЗАЯВКА НА ВАКАНСІЮ
Поділитись