Мeiwei-бот позбавить від турбот: мережа ОККО запустила віртуального помічника для мобільного замовлення їжі з ресторанів
26.01.2018

Мeiwei-бот позбавить від турбот: мережа ОККО запустила віртуального помічника для мобільного замовлення їжі з ресторанів

Наслідуючи глобальні інноваційні тренди, ресторан Meiwei мережі АЗК «ОККО» запустив мобільного чат-бота. Тепер замовити улюблені паназійські страви можна прямо зі свого смартфона, використовуючи звичний месенджер. Всього за кілька кліків Meiwei-бот оформить доставку страв з ресторану або запланує самовивіз на визначений час.

Зробити замовлення через чат-бот можна на будь-якій з трьох платформ: Facebook m.me/meiwei.okko, Telegram t.me/meiweibot або Viber viber.com/meiwei, оплативши його готівкою, карткою онлайн або через термінал кур'єру. Також функціонал дозволяє скористатися наявною знижкою і накопичувати бали на картку Fishka, якими надалі можна буде розрахуватися за товари і послуги в мережі партнерів програми лояльності.

«Сучасний діджитальний світ диктує свої умови. Уже давно ані комп'ютер, ані ноутбук не є основними робочими інструментами зайнятої людини. На зміну їм прийшов смартфон, за допомогою якого користувач звик вирішувати більшу частину повсякденних задач, – каже Олександр Ляшенко, віце-президент з технологій та бізнес-процесів мережі АЗК «ОККО». – Саме тому ми створили Meiwei-бота в мобільній версії – для ще більшої зручності і швидкості замовлень наших клієнтів».

Замовлення розподіляються автоматично між двома ресторанами Meiwei (Київ, вул. Новокостянтинівська, 4а та вул. Велика Васильківська, 23) в залежності від зазначеної клієнтом адреси доставки або позначеної геолокації, що дозволяє доставити їжу максимально оперативно. Якщо ж клієнт запланує самовивіз з ресторану, йому буде надана знижка в розмірі -20% (за умови оплати на місці).

Щоб залишатися в курсі актуальних новин від Meiwei, підпишіться на Facebook-сторінку ресторану.

Поділитись