Мережа АЗК «ОККО» відправляє переможця акції до Бразилії
22.10.2012

Мережа АЗК «ОККО» відправляє переможця акції до Бразилії

19 жовтня представники мережі АЗК «ОККО» урочисто вручили туристичний сертифікат на подорож на двох до Ріо-де-Жанейро переможцеві акції «Кава+Хот-дог = Бразилія на двох» Олександрові Батюку з Вінниці. Грошовий еквівалент призу становить 50 тисяч гривень, що покриває витрати на переліт, проживання, харчування, а також на додаткові екскурсії у Бразилії.

Сам переможець розповів, що спочатку, коли йому перший раз передзвонили з мережі «ОККО» й привітали з виграшем, він не повірив у свою удачу. І тільки коли побачив, власне прізвище на сайті  ОККО в переліку переможців, переконався, що це не жарт. Олександр Батюк є постійним клієнтом АЗК «ОККО» з кінця 2008 року, відколи придбав авто. За його словами, він уже звик, що у мережі постійно відбуваються розіграші, акції, але спеціально за путівкою до Бразилії не «полював». Просто йому подобаються хот-доги від «ОККО». Особливо той, що з баварською сосискою.

«Дорога –ОККО – кава – хот-дог - це речі, що дедалі більше об’єднують наших клієнтів», - зазначила Наталія Купльовська, керівник департаменту маркетингу компанії «Террін», яка управляє мережею закладів харчування у дорозі «A la minute», «Pasta mia», «Hot-café». За словами керівника департаменту маркетингу мережі АЗК «ОККО» Василя Дмитріва, дбаючи про клієнтів, команда ОККО не просто виконує їхні побажання, а й намагається випередити їхні очікування. «Ми пропонуємо нашим гостям не тільки високоякісне пальне, сервіс, харчування, а й гру, емоції, несподівані призи», – каже він. Отож, найближчим часом від ОККО слід чекати нових масштабних акцій.

Нагадуємо, що акція «Кава+Хот-дог = Бразилія на двох» проходила у мережі АЗК «ОККО» з 1 липня по 31 серпня 2012 року. Щоб узяти в ній участь, достатньо було у зазначений період придбати 3 французьких хот-доги і 3 будь-які кави на заправках «ОККО», пред’явивши на касі картку FISHKA. Якщо ця умова була виконана два, три чи більше разів, то стільки ж разів картка клієнта брала участь у розіграші. Загалом учасниками акції було зареєстровано понад 22 тисячі клієнтів мережі АЗК «ОККО». Окрім Олександра Батюка, котрий здобув головний приз – подорож на двох до Бразилії, ще 100 учасників розіграшу отримали у винагороду по 100 літрів високоякісного імпортного пального від мережі «ОККО».

Поділитись