Мережа «ОККО» підготувала новий каталог винагород для власників карток FISHKA
20.07.2010

Мережа «ОККО» підготувала новий каталог винагород для власників карток FISHKA


20 липня програма лояльності FISHKA від мережі автозаправних комплексів «ОККО» запроваджує новий асортимент винагород. Усі винагороди (а це понад 90 товарних позицій) зібрані на 56 сторінках яскравого каталогу .

Крім того, FISHKA запровадила особливу категорію товарів на замовлення.

Винагороди з постійного асортименту (у каталозі вони позначені піктограмою ) Ви отримуєте у звичний спосіб на АЗК «ОККО», у Hot Café чи в ресторані «A la minute». Натомість певні товари (позначені піктограмою ) слід замовляти попередньо через Гарячу лінію 0 800 505 118 або на сайті www.myfishka.com .

«Новий великий каталог винагород, – наголосив Василь Дмитрів, керівник департаменту маркетингу «Концерну Галнафтогаз». – це важлива подія як для самої Компанії, так і для наших клієнтів. Ми бачимо, що клієнт стає більш вибагливим до винагород. Тому ми не лише збільшили асортимент винагород, а й дали можливість учасникам програми лояльності швидше накопичувати бали, купуючи товари і послуги у партнерів FISHKA. До речі, серед програм лояльності українських мереж АЗК така схема є унікальною».

Як ми вже повідомляли, тепер наші постійні клієнти можуть заробляти додаткові бали на картку FISHKA не лише на «ОККО» чи у мережі ресторанів «A la minute», а й у Страховій компанії «Універсальній» за придбання будь-якого виду страхування.

Поділитись