Мережа «ОККО» посіла перше місце в репутаційному рейтингу видання «Бизнес»
12.04.2016

Мережа «ОККО» посіла перше місце в репутаційному рейтингу видання «Бизнес»

Мережа АЗК «ОККО» має найвищий репутаційний рейтинг серед операторів українського паливного ринку, а «Концерн Галнафтогаз» - серед фінансово-промислових холдингів України. Такі результати експертного опитування опубліковані у спеціальному випуску видання «Бизнес», присвяченому репутаційним активам національних компаній.

«Щоденний безпосередній контакт зі споживачами дозволив «Концерну Галнафтогаз» (мережа «ОККО») отримати найвищі оцінки ефективності системи репутаційного менеджменту, - пояснюють редактори видання, а водночас вказують й на актуальні тенденції паливного ринку. – В умовах жорсткої конкуренції на ринку нафтопродуктів оператори пропонують дедалі більшу кількість послуг, перетворюючи АЗК у так звані сервісні хаби».

Репутацію компаній оцінювало експертне журі за 5 критеріями – репутаційна стабільність, медіа-активність, інноваційний підхід, корпоративна соціальна відповідальність, антикриза. У ролі експертів виступали журналісти авторитетних ділових видань, інвестиційні аналітики, представники консалтингових компаній та самі бізнесмени. Як зазначено у редакційному коментарі щодо методики вибору кращих, експертна оцінка складалася “кумулятивно” — не за певний період, а як сукупний результат нажитих компанією репутаційних досягнень і провалів за всю її історію.

«У ритейлі, як ніде, бізнесовий успіх безпосередньо залежить від репутації компанії. Саме високий рівень довіри з боку клієнтів дозволяє «ОККО» упродовж багатьох років залишатися лідером на українському ринку, - коментує результати рейтингу віце-президент з комунікацій та управління людськими ресурсами мережі АЗК «ОККО» Ольга Вельгус. – Водночас ми розуміємо, що репутаційний капітал, здобутий роками, потрібно постійно підтримувати конкретними справами, тому не перестаємо удосконалювати якість товарів і сервісів у нашій мережі».

Поділитись