Мережа «ОККО» заправлятиме електрокари по всій Україні
23.12.2014

Мережа «ОККО» заправлятиме електрокари по всій Україні

Мережа АЗК «ОККО» обладнала 34 своїх АЗК, що розташовані на пожвавлених автотрасах, пристроями для зарядки електромобілів KEBA P20. Завдяки цьому власники електрокарів відтепер без проблем зможуть перетинати Україну, адже у будь-якій частині держави «ОККО» надає їм можливість підживити свій  транспортний засіб. Ця послуга буде безоплатною.

 

«Ринок електромобілів у світі  розвивається дуже динамічно. За останні 4 роки їх продажі збільшилися в 10 разів. Усе частіше, купуючи електрокар, люди керуються не тільки дешевизною електроенергії, а й міркуваннями екологічності цього транспорту. Коли цей тренд досягне України,    кожен водій електрокара вже знатиме,  що на «ОККО» він отримає повний сервіс. Це наші інвестиції в майбутнє», - зазначив віце-президент  мережі Олександр Гегедиш під час презентації першої загальнонаціональної мережі зарядок для електрокарів, яка відбулася 23 грудня на АЗК «ОККО» у Гатному поблизу Києва. За його словами,  досі в Україні існувало певне замкнуте коло: зустрічалося мало електрокарів, бо не було пунктів  для їх комфортної підзарядки, і навпаки. Мережа «ОККО» це замкнуте коло розірвала, створивши цілісну інфраструктуру для таких автомобілів. І в майбутньому вона планує нарощувати кількість електрозарядок. «Принцип нашої мережі – йти на крок попереду ринку. Ми не вагаємося інвестувати в перспективні інноваційні проекти, бо вони не тільки корисні нашим клієнтам, а й у цілому сприяють підвищенню якості життя в Україні», - підкреслив Олександр Гегедиш. 

 

Саме на АЗК під брендом «ОККО» 12 жовтня 2012-го року у Києві запрацювала перша в Україні електрозарядка для автомобілів. Тоді цей проект розглядався у компанії як пілотний, зараз компанія підійшла до проблеми системно. Нові електрочарджери розміщені на трасах «Київ-Чоп», «Київ-Харків», «Київ-Одеса», «Київ-Дніпропетровськ», «Рівне-Люблін», «Львів-Перемишль», тож  підзарядитися в дорозі можна, подорожуючи в будь-якому напрямку. Щоб створити максимум зручностей для клієнтів, зарядні пристрої встановлено на тих АЗК «ОККО», де є ресторани A la minute, Pasta Mia чи Hot cafe великого формату. Поки машина заряджається – водій встигне відпочити за смачною стравою чи горнятком духмяної кави. 

 

Заряджатися на АЗК «ОККО» зможуть електромобілі усіх марок. Бо хоч у комплектації пристрій KEBA P20 має роз'єм зарядки 2 тиру, що розрахований на  моделі Tesla, Renault Zoe, Porshe Panamera i Mercedes, BMW i3, i), але завдяки кабельному перехідникові типу 1  від нього можуть заряджатися й авто Nissan Leaf, Chevrolet Volt, Mitsubishi iMEV, Renault Fluence.

 

Потужність пристрою KEBA P20 - 22 кіловатт/година. Тривалість  зарядки електрокара залежить від марки і моделі  авто. Наприклад, електрокару Tesla Model S, достатньо години, щоб забезпечити собі подальший пробіг у 150-200 кілометрів. У інших електромобілів потужність зарядного пристрою менша, наприклад Nissan Leaf може заряджатись тільки в режимі 6,6 Квт на годину  від змінного струму, тому й швидкість зарядки буде дещо меншою.

 

Нині, за підрахунками операторів ринку, в Україні є до сотні автомобілів, здатних живитися електрострумом, враховуючи й «гібридні» авто, здатні заправлятися як електрикою, так і традиційним пальним. Власники кількох електромобілів, які вже експлуатуються в Україні, взяли  участь у презентації електрозарядної мережі «ОККО» 23 грудня. Серед них -  організатор Tesla Motors Клуб Україна Назар Шимоне-Давида, відомий київський ресторатор Дмитро Борисов.  Вони розповіли про свої враження від подорожі електрокаром між Львовом і Києвом із заїздом на АЗК «ОККО», що відбулася 22 грудня, про інноваційні й екологічні переваги таких машин, поділилися прогнозами щодо розвитку українського ринку електромобілів.

 

«Електромобілі за своїми технологічними параметрами є кращими від автомобілів на рідкому паливі, тому їх стає все більше на дорогах Європи і, навіть, України. Революція в переході авто на електротягу нагадує перемогу мобільного зв'язку над дротовим, або цифрової апаратури над аналоговою. І вона відбудеться швидше, ніж ми уявляли раніше», - переконаний Назар Шимоне-Давида.

 

Перелік АЗК, де встановлено зарядні пристрої для електромобілів, тут.

Поділитись