Мультисервісність «ОККО»
14.02.2017

Мультисервісність «ОККО»

У той час, як інші мережі не могли собі дозволити таких темпів розвитку, «ОККО» в 2016 році відкрили 10 нових сучасних автозаправних комплексів і 52 газових модулі, включаючи автономні газозаправні станції у Львові, Тернополі та Кропивницькому. А якщо додати до цих значних цифер 7 розіграних автомобілі Volvo в рамках безпрограшної акції, то з'являється цікавий привід для бліц-інтерв'ю про результати 2016 року.

«Автоцентр» поспілкувався з віце-президентом з комерційних питань мережі АЗК «ОККО» Юрієм Кучабським.

Незважаючи на складний час, мережа «ОККО» активно розвивалася в 2016 році. Все вдалося з того, що було задумано?

Дійсно, конкуренція на українському паливному ринку висока, попит обмежений, а водій все більш вимогливий. Тому ми робимо ставку не на екстенсивний розвиток, а на удосконалення сервісів і формування максимально комфортних умов для наших клієнтів. Ми продовжуємо розвивати мережу, будуючи сучасні комплекси, в яких пропонується повна мультисервісність: від смачного сніданку/ланчу і продуктового кошика до хімчистки, автомийки та якісного імпортного пального. Більш того, в 2016 році ми зробили нашу мережу ще більш комфортною для клієнтів, які заправляються газом. Цей сегмент на паливному ринку України стрімко зростає: продаж газу за останній рік по ринку збільшилися приблизно на 35%. Наша газозаправна інфраструктура також розширилася – за один рік в мережі «ОККО» було відкрито 52 нових газових модуля, а загальний обсяг інвестицій в цей напрямок перевищив 100 млн грн. Як результат – сьогодні вже на 218 комплексах «ОККО» можна заправитися газом – а це більше половини АЗК по всій Україні. У 2017 році ми плануємо збудувати не менше газових модулів, ніж в минулому році.

Ваша мережа є засновником і головним двигуном культури повноцінного харчування в дорозі. Чим запам'ятався 2016 рік?

«ОККО» – найбільша мережа точок харчування на дорогах України. 400 кафе, 41 ресторан (A la minute, Pasta Mia, Meiwei) зручно розташовані по всій території країни. У минулому році ми активно розвивали наш гастрономічний вектор бізнесу, розширюючи меню закладів, а також асортимент смачних товарів в наших магазинах. Число відвідувачів ресторанів і кафе зростає. Багато вже заїжджають на «ОККО» не тільки коли потрібно заправитися, а й коли хочеться насолодитися хорошою кавою, смачно поїсти. У підсумку за минулий рік ми продали більше 20 млн чашок кави з 100% арабіки, більш 10 млн хот-догів і 700 тис. порцій супів. З кожним роком все більше людей стають прихильниками наших сендвічів і натуральних супів, якими можна пообідати не тільки в ресторані, але і на більшості потокових АЗК в кафе. Ми створюємо тренди в культурі харчування людей в дорозі і вважаємо, що для країни, в якій існує історична традиція бутербродів в бардачку, це важлива і потрібна місія.

На багатьох АЗК «ОККО» можна не просто перекусити, а й повноцінно пообідати.

Скільки ще щасливчиків отримає Volvo? Такої кількості розігруваних авто не пригадаю за всю історію нашого журналу.

Щоб клієнт зробив вибір на користь вашої заправки, необхідні не тільки першокласна якість пального і сервісу, але і емоційний порив. З 2016 року мережі «ОККО» він вдався в т.ч. завдяки безпрецедентній акції з розіграшем автомобілів Volvo V40 СС. Безпрограшна акція стартувала влітку. І до кінця року наші клієнти витягли понад 10 млн карток. Кожен з них отримав свою знижку на пальне, для більш 100 000 водіїв розмір бонусу склав від 3 до 5 грн/л. Але найпривабливіше, що в минулому році 7 клієнтів «ОККО» виграли новенькі автомобілі Volvo V40 СС, а ще 3 таких авто чекають своїх власників. Через величезну популярність акції ми вирішили продовжити її до 31 березня і сумарно розіграємо 10 Volvo. Так що будь-який водій ще встигає спробувати щастя на «ОККО».

www.autocentre.ua

Поділитись