Нефінансовий звіт «Концерну Галнафтогаз» – у трійці кращих
21.02.2013

Нефінансовий звіт «Концерну Галнафтогаз» – у трійці кращих

19 лютого київський Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» підбив підсумки традиційного конкурсу нефінансових звітів українських компаній. Звітові «Концерну Галнафтогаз» було присуджено почесне третє місце. Вищих оцінок удостоїлися лише звіти меткомбінату «АрселорМіттал Кривий Ріг» (1 місце) та банку Platinum Bank (2 місце). Усього в конкурсі брала участь звітність 35 українських компаній.

Основними критеріями оцінки звітів, як пояснюють у Центрі «Розвиток КСВ», були такі: істотність питань, висвітлених  у звіті;  контекст сталого розвитку;  залучення зацікавлених сторін (стейкхолдерів); повнота; збалансованість; порівнянність; ясність. До оцінювання було залучено низку експертів, що представляли аудиторсько-консалтингові компанії, медіа, Києво-Могилянську бізнес-школу, офіс Глобального договору ООН в Україні та ін.

«Досліджуючи практику вітчизняних компаній, ми встановили, що, незважаючи на економічний спад, поширення практик корпоративної соціальної відповідальності безупинно продовжується, – зазначає Марина Саприкіна, виконавчий директор Центру «Розвиток КСВ». –  Український бізнес має великий потенціал, а компаній, які піклуються про своїх співробітників, споживачів і партнерів, стає дедалі більше».

В підсумковій аналітичній доповіді Центру за 2012 рік вказано, що долучаючись до вирішення комплексних соціальних проблем, ділячись своїм досвідом та знаннями, дедалі ширше коло українських компаній усвідомлює свою  соціальну роль у суспільстві та демонструє готовність до співробітництва з ним. «Чим більше буде позитивних прикладів відповідальної поведінки, тим більше вона буде мультиплікуватись у суспільстві. В результаті накопичується критична маса, яка обов’язково призведе до покращення нашого суспільства», – цитуються в доповіді слова президента «Концерну Галнафтогаз» Віталія Антонова. При цьому, як зауважують фахівці Центру «Розвиток КСВ», з опитувань представників бізнес-сектору можна зробити висновок, що  вони розуміють і позитивний вплив політики корпоративної соціальної відповідальності на саму компанію, її репутацію, збільшення кількості клієнтів, підвищення якості продуктів і послуг тощо.

Поділитись