Офіційна позиція «ОККО» з приводу якості нафтопродуктів у мережі
26.02.2016

Офіційна позиція «ОККО» з приводу якості нафтопродуктів у мережі

Мережа АЗК «ОККО» заявляє, що поширена 25-26 лютого в деяких медіа інформація під заголовками «У ДФС назвали найгірші в Україні АЗС» і т. п. – про нібито виявлене неякісне дизельне пальне на одній з АЗК «ОККО» у Закарпатській області – не відповідає дійсності, має замовний характер і є реакцією конкурентів на активну позицію компанії в боротьбі з контрабандою й контрафактом на українському паливному ринку.

Саме мережа «ОККО» спільно з Державною фіскальною службою виступила ініціатором запровадження електронного адміністрування обігу нафтопродуктів. Завдяки цьому механізму уже в найближчі місяці чимало операторів паливного ринку втратять можливість ухилятися від оподаткування. Очевидно, їх не влаштовує перспектива конкурувати чесно і сплачувати у повній мірі усі обов’язкові податки та збори.

Мережа «ОККО» зазначає, що на усіх АЗК компанії продається тільки імпортне високоякісне пальне стандарту Євро-5. Зокрема, для закарпатського регіону воно закуповується на НПЗ угорської компанії MOL. Від моменту закупівлі до потрапляння на автозаправний комплекс пальне в мережі «ОККО» проходить три ступені внутрішнього контролю якості. Компанія зберігає усі арбітражні проби зовнішніх перевірок пального і готова відстоювати свою правоту в законодавчому порядку.

Мережа «ОККО» звертається до журналістів з проханням зберігати об’єктивність і перевіряти інформацію на предмет достовірності перед публікацією.

 

Поділитись