ОККО змінюється: комплекси мережі стають місцем для ідей
17.04.2018

ОККО змінюється: комплекси мережі стають місцем для ідей

«Щоб в Україні втілювалось у життя більше хороших ідей!» — так тепер звучить місія мережі АЗК ОККО. Компанія оголошує про комплексні зміни в своїй маркетинговій стратегії, які допоможуть розширити аудиторію мережі, привернувши увагу молодого покоління.

«Наша компанія завжди була трендсеттером на паливному ринку України. Та щоб і надалі утримувати лідерські позиції, ми вирішили дослідити: якими сьогодні нас бачать клієнти? — коментує віце-президент мережі ОККО Дмитро Рассказов.В результаті аналізу ми побачили, що для ядра нашої аудиторії водіїв віком від 35 років ми стабільна компанія з високою репутацією та хорошим сервісом, яка заправляє якісним і пригощає смачним. Що стосується сприйняття серед молоді тут ще є над чим працювати. Тож на сьогодні перед нами стоїть амбітна задача зберегти існуючу цільову аудиторію та стати «своїм брендом» для молодого покоління. Так, для цього потрібно змінюватися. Але нас це ніколи не зупиняло».

На основі дослідження спільно з креативною агенцією banda agency компанія протягом року активно працювала над оновленнями. В результаті у квітні цього року ринку було представлено нову стратегію: «ОККО — місце для ідей». Місце, яке заряджає хорошою атмосферою, в якому відбуваються хороші події, де в голову приходять хороші ідеї, яке притягує хороших людей. «Разом з командою ОККО ми зосередилися на пошуку підходу до молодого покоління, який водночас буде близьким і для існуючої аудиторії мережі. Сучасна молодь це по-хорошому нахабні, впевнені, динамічні люди, які ще не досягли 30 років. Вони надихаються цукербергами, масками та вважають, що найцінніша валюта сучасного світу це ідеї. Вони давно заїжджають на заправки не тільки заправитись, а й просто перепочити, перезарядитися. Відповідно, і конкуруємо ми не лише з гравцями категорії, а й з іншими місцями «сили», які надихають «покоління ідей». Щоб увійти у світ цих людей, ОККО потрібно почати будувати комунікацію на тому, що має для них соціальну і емоційну цінність. Так ми створили нову платформу: ОККО — завжди гарна ідея»,коментує директор зі стратегії banda agency Ярослав Сердюк.

Окрім тону рекламних комунікацій змінилася й візуальна подача — до вже звичної зелено-білої гами додалося більше яскравих кольорів. На підтримку нової стратегії з квітня на національних каналах, білбордах та в Інтернеті стартувала рекламна кампанія «ОККО — завжди гарна ідея!». Вже у травні поточного року на клієнтів мережі очікує масштабна «лимонна» акція, яка допоможе втілити у життя їхні найсміливіші ідеї.


Поділитись