Переможець Акції готується до поїздки у Закопане
18.02.2013

Переможець Акції готується до поїздки у Закопане

Ноти здивування і недовіри звучали в голосі Олега Данилова з Києва під час телефонної розмови, коли йому повідомили, що саме він став переможцем акції «Ставай на лижі в «A la minute». За результатами випадкової комп’ютерної вибірки пан Олег виграв головний приз - сертифікат на двох осіб на проживання в одному з найкращих готелів (Litwor*****) польського курортного містечка Закопане. Та всі сумніви і підозри миттєво зникли під час нашої зустрічі на церемонії нагородження у одному з ресторанів мережі «A la minute».

Олег Данилов - підприємець, що займається продажем будівельних матеріалів. Він впевнений водій, активний учасник програми лояльності FISHKA. За кордоном буває з робочими візитами, або ж під час відпочинку зі сім’єю. Його дружина Тетяна – медик за освітою, зараз займається домашніми справами і виховує сина-першокласника.

- Ми є частими, давніми відвідувачами ресторанів мережі «A la minute». Під час автопереїздів завжди заїжджаємо на АЗК ОККО. Щомісяця їздимо з Києва у Одесу і назад, щоб відвідати родину. Дорогою завжди обідаємо в «A la minute». Я рідко коли звертаю увагу на інформацію про акції, не вникаю в умови. А от дружина – навпаки, вона завжди все читає й бере участь у таких акціях. Тож не могла пропустити й цю, - розповідає п. Олег.

- Справді, коли під час одного з візитів я прочитала інформацію на рекламному носії, що був на кожному із столиків ресторану, вирішила, що ми мусимо спробувати тут страви польської кухні – додає п.Тетяна. – Ми замовили реберця, зупу помідорову й шарлотку. Чоловік ще навіть насміхався з мого оптимізму, казав, що ми і так нічого не виграємо. Всі поїли, оцінили високу якість страв і поїхали далі. У вирі інших подій вже й забули про цю акцію. Аж раптом чоловік каже, що йому телефонували і сказали, що ми виграли головний приз. Він був приголомшений, розповів все мені, а сам не вірив, що таке може бути правдою.

Якими були Ваші враження, що спало на думку, коли Вам повідомили про виграш?

- Спочатку я подумав, що це хтось із друзів так жартує. Потім закралася підозра, що це один із методів продати мені якусь дорогу техніку і за умови покупки, я отримаю квитки чи путівку кудись. Але після кількох уточнень, ніяких прихованих підводних каменів так і не виявив. Потім переглянув інформацію на сайтах – справді, вказано моє прізвище і номер картки FISHKA. Побачив, що все може бути по-чесному. Але не заспокоївся, аж поки не відбулася ця зустріч і Ви не вручили нам цей сертифікат.

В перший же вечір, як тільки дізнався про свою перемогу, – розповів друзям і знайомим. Деякі з них теж є частими гостями в «A la minute». Одні потішилися за нас, інші – помовчали в трубку…

Чи вигравали Ви раніше цінні подарунки в акціях чи лотереях?

- За все моє життя, пригадую лише один випадок спонтанної нагороди. Якось третьокласником, коли повертався зі школи, знайшов 10 карбованців. Голосно кричав друзям, які йшли попереду і не побачили нічого, про свою несподівану знахідку. Та радість була недовгою. З найближчих дверей установи вибігла жінка, яка очевидно почула мої крики радості, сказала, що це вона щойно загубила ці гроші і забрала їх у мене. На цьому все й закінчилося.

Насправді, до цього часу ніхто з нас нічого цінного не вигравав у різноманітних акціях, тому надзвичайно здивовані і приємно вражені водночас.

Олег Данилов вже був у Польщі, однак ще в 90-х роках.

- Я переконана, що Ви відкриєте для себе нову Польщу. З тих пір країна сильно змінилася і активно розвиває свою туристично-рекреаційну індустрію, а ціни на відпочинок – цілком доступні, - розповідає Олена Бондаренко, PR-менеджер польського Осередку туристичної інформації в Києві. Саме цей осередок – партнер проведення Акції в мережі ресторанів «A la minute» - забезпечив головний приз переможцю. Варто нагадати, що кожен охочий відвідати Польщу самостійно може завітати до цієї організації й безкоштовно отримати інформацію щодо можливостей відпочинку та туризму у Польщі.

Тепер Олегу Данилову залишилося лише вибрати зручний час для своєї поїздки і спакувати валізи. А ми зичимо йому чудово відпочити і зарядитися позитивними емоціями у Закопаному.

Нагадаємо, що інші переможці отримали сертифікати номіналом 200 грн для харчування у мережі «A la minute» та унікальні термочашки.

Усім нашим Гостям радимо слідкувати за новими акціями у мережі наших ресторанів. Попереду ще багато всього цікавого. Можливо, наступного разу пощастить саме Вам! 

Поділитись