ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- управляти повним циклом технічних проєктів у частині закупівель, логістики та впровадження рішень;
- координувати взаємодію між відділами/департаментами/підрядниками;
- готувати та узгоджувати технічні завдання, контролювати коректність комерційних пропозицій постачальників;
- брати участь у підборі меблів, технологічного, сантехнічного та освітлювального обладнання;
- виїжджати на об'єкти будівництва/реконструкції для координації, контрольних замірів, перевірки відповідності технічним проєктам та ведення авторського нагляду по напрямку закупівель;
- координувати роботу підрядників з виготовлення та монтажу меблів, обладнання, освітлення тощо;
- контролювати дотримання графіків і синхронізацію робіт між підрозділами;
- готувати короткі звіти по статусу виконання завдань і відхиленнях.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- освіта технічна або управлінська з глибоким практичним розумінням процесів будівництва, монтажу та реалізації технічних проєктів;
- досвід роботи у сфері закупівель, управління технічними чи будівельними проєктами;
- глибоке розуміння процесу проєктного менеджменту: планування, контроль термінів, координація команд, ризик-менеджмент;
- практичні знання у виборі меблів, технологічного обладнання, сантехніки, освітлення, оздоблювальних матеріалів;
- впевнений користувач ПК, MS Office (Word, Excel), Google Sheets;
- базові навички роботи з AI-інструментами для аналітики та узагальнення інформації;
- наявність авто (компенсуємо амортизацію за використання власного авто і пальне);
- організаторські здібності, комунікабельність, самоконтроль, відповідальність, вміння тримати темп і дисципліну проєктів.