ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- управляти онлайн-спільнотою на HR-тематику (Facebook, Instagram, Telegram тощо);
- розробляти та реалізовувати контент, який не скролять повз (і трохи Canva — бо красиво важливо), у співпраці з дизайнером;
- створювати, планувати та займатись аналітикою постів;
- займатись організацією та координацією онлайн-активностей (івенти, челленджі, обговорення);
- створювати копірайтинг і візуальний стиль комунікацій;
- взаємодіяти з підписниками, займатись модерацією та підтримкою залученості;
- аналізувати ефективність контенту (Insights, Google Analytics тощо) та оптимізовуватись на основі даних;
- співпрацювати з командою проєкту щодо підвищення ефективності та розвитку.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- досвід управління контент-планом, модерації спільнот та запуску креативних кампаній;
- досвід ведення HR-спільнот і просування рекрутингових проєктів у соціальних мережах буде вважатись перевагою;
- вміння поєднувати аналітичне мислення з емпатією до аудиторії;
- досвід поєднання якісного контенту з динамікою соціальних мереж;
- орієнтація на результат у вигляді залученості та конверсій (відгуків);
- високий рівень самоорганізації, проактивність у запуску нових ініціатив;
- вміння знаходити підхід до різних аудиторій;
- емпатія та розуміння HR-процесів.