Райффайзен Банк Аваль випустив 200 тисяч ко-бренд карток за перший рік участі у програмі лояльності FISHKA
08.07.2014

Райффайзен Банк Аваль випустив 200 тисяч ко-бренд карток за перший рік участі у програмі лояльності FISHKA

За рік участі у мультипартнерській програмі лояльності FISHKA Райффайзен Банк Аваль випустив близько 200 тисяч ексклюзивних платіжних карток Visa FISHKA. Про це повідомила прес-служба банку.

 

Усі платіжні картки Visa FISHKA випускаються Райффайзен Банком Аваль із вбудованим чіпом та новітньою технологією безконтактних платежів Visa payWave. Держателі цих карток можуть отримувати бали за розрахунок карткою не тільки у мережі партнерів Програми, а й у будь-якому магазині в Україні чи за кордоном, а також при придбанні товарів чи послуг у мережі Інтернет. Тож у клієнтів з’явився вагомий стимул розраховуватися за свої щоденні покупки платіжною карткою, а не готівкою.

 

Програма FISHKA стартувала у травні 2009 року в мережі автозаправних комплексів «ОККО» як інструмент заохочення клієнтів за придбання товарів і послуг у мережі, а також як додатковий засіб для комунікації з клієнтами. Райффайзен Банк Аваль приєднався до цієї Програми 4 липня 2013 року.

 

Сьогодні мультипартнерська Програма винагород FISHKA об’єднує національних лідерів: мережу АЗК «ОККО» (406 автозаправних комплексів), Райффайзен Банк Аваль (770 відділень), мережу супермаркетів «Фуршет» (110 магазинів), мережі магазинів цифрової техніки «Алло», «Мобілочка», а також страхову компанію «Універсальна», Інтернет-магазин «ШипШина», мережу закладів харчування у дорозі A la minute/Pasta mia/Hot Cafe.

Поділитись