Всевидяче ОККО: тачка, карта, пістолет
05.03.2019

Всевидяче ОККО: тачка, карта, пістолет

Мережа АЗК ОККО вже давно вийшла за рамки просто заправки паливом. Сьогодні це комплекс послуг, який випереджає час, передбачаючи очікування клієнтів і створюючи тренди. «ОККО відома своєю відкритістю до інновацій і охоче йде на сміливі експерименти, активно інвестуючи в них. І нехай деякі рішення так і залишаються пілотними, нас це не зупиняє. Адже збільшуючи кількість експериментів, ми підвищуємо інноваційний потенціал компанії», — коментує Олександр Ляшенко, віце-президент з технологій і бізнес-процесів мережі АЗК ОККО. Олександр занурився в світ інновацій, коли поняття «інтернет» тільки входило в наше життя, коли ще не було діджиталізації, управління трансформацією та інших інноваційних трендів. Сьогодні він керує процесом пошуку нових технологій, здатних дати відповідь на виклики, що виникають в корпорації.

Завдання. ОККО хотіла першою на ринку оптимізувати процес оплати за паливо, зробивши його максимально швидким, і прибрати обслуговування людиною, щоб ніяких додаткових рухів, черг і очікувань, звичного портмоне з банківськими картами і готівкою. Тепер ми всі знаємо цей сервіс як ОККО Pay.

Пошук рішення. Вперше можливість самообслуговування була надана клієнтам АЗК ОККО в уже далекому 2015 році. Тоді київські автомобілісти помітили, що на деяких заправках в колонки вмонтовані незвичайні пристрої. Це були спеціальні термінали, за допомогою яких можна було розплачуватися за паливо банківськими картами, а також використовувати паливні картки ОККО і картки програми лояльності Fishka. Термінали дозволяли клієнту зробити замовлення, оплатити його і заправитися, не звертаючись ні до оператора, ні в касу.

Вся операція займала не більше хвилини. І багатьом клієнтам новинка припала до душі. Подібні селф-сервіси завжди затребувані тими, хто поспішає і цінує власний час. Правда, в 2015 році така послуга була доступна тільки в Києві на обмеженій кількості АЗК. Але вже через два роки інноваційна команда мережі ОККО представила клієнтам більш функціональне і масштабне технологічне рішення — сервіс OKKO Pay, створений міжнародною командою розробників Wallet Factory.

Щоб скористатися OKKO Pay, тепер потрібен тільки смартфон з встановленим на нього додатком Fishka. Платіжний онлайн-сервіс OKKO Pay в додатку вже інтегрований. І доступною ця опція стала на всіх АЗК по всій території України. Приїхав, відсканував, залив. Нічого зайвого — досить одного смартфона.

На цьому мережа ОККО не зупинилася. Починаючи з травня 2018 року абоненти можуть за допомогою OKKO Pay купувати не тільки паливо біля колонки, а й інші послуги та товари. Наприклад, вже всім знайомий QR-код був розміщений на кавоварках в будівлі АЗК, так що клієнт ОККО може зайти на заправку і сам приготувати смачну каву, використовуючи вподобаний сервіс. Таким чином, в орбіту OKKO Pay поступово втягуються не тільки паливні колонки, але і торговий зал. По суті, цей сервіс плавно перетворюється в онлайн-магазин.

Результат. Якщо потрібно тільки паливо і немає необхідності кудись йти, щоб заплатити, — це економія часу до 10 хвилин та просто зручно.

«ОККО завжди віддає перевагу сміливим смарт-рішень. Ми завжди готові модифікувати і розвивати свої розробки, — зазначає Олександр Ляшенко. Адже інновації, з одного боку, дозволяють нам надати клієнтові зручний сервіс і гарантувати максимально оперативне обслуговування. А з іншого вони оптимізують цілий ряд внутрішніх бізнес-процесів, забезпечують високу мобільність на ринку і дають додаткову конкурентну перевагу. Тому ми не зупиняємося в пошуку інноваційних ідей. А з 2018 року нашим провідником у цей світ є платформа відкритих інновацій RE: ACTOR. Наш спільний проект OKKO Open Innovation http://okko.digital вже допоміг знайти з десяток цікавих рішень, які ми готові тестувати на собі і в разі успішності масштабувати на ринку».

Поділитись