ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- постійно шукати та використовувати резерви для зростання продажів кафе на АЗК у закріплених регіонах;
- аналізувати дані, готувати пропозиції щодо збільшення продажів і оптимізації витрат;
- ініціювати та організовувати активності для підвищення прибутковості, мотивувати команди АЗК на досягнення кращих результатів;
- впроваджувати нові продукти: координувати запуск, навчати персонал, моніторити ефективність;
- забезпечувати виконання бюджетних планів продажів та маржі, мінімізувати некондиції;
- контролювати якість продукції (їжа, кава), дотримуватись технологічних процесів та санітарних норм;
- проводити оперативне планування, підвищувати ефективність роботи підрозділів;
- планувати потребу в інгредієнтах, контролювати залишки та інвентаризацію;
- контролювати технічний стан обладнання, забезпечувати оновлення або заміну;
- створювати комфортні та безпечні умови праці для персоналу.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- вища або незакінчена вища освіта;
- досвід у продажах, роботі з тендерами, документами, розуміння бухгалтерського обліку — буде перевагою;
- впевнений користувач MS Office;
- навички підготовки комерційних пропозицій, рахунків, договорів;
- комунікабельність, уміння вести переговори;
- багатозадачність, стресостійкість, цілеспрямованість, відповідальність;
- уміння працювати в команді, неконфліктність і гнучкість у підходах.