Мережа ОККО інвестує понад 8 мільйонів гривень у технологію Digital Signage
26.02.2020

Мережа ОККО інвестує понад 8 мільйонів гривень у технологію Digital Signage

Якісний та динамічний відеоконтент є одним з ефективних каналів донесення корисної інформації до відвідувачів АЗК та ресторанів ОККО. Тому компанія ще 5 років тому побудувала централізоване рішення для управління візуалізованою рекламою на електронних екранах в мережі ОККО. Це рішення базується на технології Digatal Signage і в нього уже інтегровано 8 ресторанів і 37 найбільш потокових АЗК. До кінця 2020 року технологія охопить ще 12 автозаправних комплексів, а загальна сума інвестицій перевищить 8 мільйонів гривень.

Проєкт реалізується на базі відповідної програмної платформи від компанії Samsung. У ресторанах мережі відеостіна з 4-5 дисплеїв виконує функцію Menu Board, де транслюється перелік страв, їх вигляд та ціни. На автозаправних комплексах Digital Signage працює як рекламоносій в режимі Іn Door чи Out Door, знайомить клієнтів з продуктовими новинками, вигідними пропозиціями тощо.

Використання рішення класу Digital Signage дало змогу мережі ОККО медійно осучаснити відеоконтент на АЗК й оптимізувати процес його ротації. Такий діджитал-формат допомагає чіткіше сфокусувати увагу клієнтів на меседжах, які транслює компанія. Успішне впровадження технології Digital Signage є одним з елементів єдиного концепту «заправка як гаджет», який розвиває ІТ-департамент компанії.

«Сьогодні швидкість ухвалення рішень у мережі дорівнює швидкості інтернету. Ми онлайн керуємо всіма дисплеями на АЗК в різних кінцях України з єдиного місця, — розповідає віце-президент мережі ОККО з технологій та процесів Олександр Ляшенко. — Не виходячи з офісу, в режимі реального часу ми маємо змогу відстежувати та контролювати кожен із дисплеїв, керувати вмістом і трафіком, отримувати інформацію про несправності, навіть аналізувати дані про клієнтську аудиторію».


Поділитись