Мережа ОККО приросте магазинами Tobi
05.12.2008

Мережа ОККО приросте магазинами Tobi

"Універсальна інвестиційна група" створює власну мережу магазинів під назвою Tobi. До кінця 2010 року під цією назвою об'єднаються понад триста магазинів: всі торгові точки, що розташовані на автозаправках ОККО, а також належать зараз концерну "Хлібпром". Це може збільшити оборот магазинів при заправках в кілька разів.

Холдингова компанія "Універсальна інвестиційна група" була створена інвесткомпанією Financial & Investment Energy Holding (FIEH). Її найбільшими проектами є концерн "Галнафтогаз" (мережа АЗС ОККО), концерн "Хлібпром" та житлово-будівельна компанія "Ваш дім". Контрольний пакет акцій холдингу належить FIEH. Фінансові показники не розголошуються.

Про плани по створенню нової мережі Ъ розповів директор приватного підприємства "Тобі-ГНГ" (буде керувати мережею) Анатолій Хом'як. До неї увійдуть всі 250 магазинів, які зараз перебувають у власності концерну "Галнафтогаз" і розташовані на автозаправних комплексах ОККО, а також 20-30 магазинів при заправках, які відкриються в наступному році. Зараз торговельна площа кожного з магазинів не перевищує 60-120 кв. м. Площа нових становитиме 90 і 200 кв. м. Мережі також будуть передані продуктові магазини концерну "Хлібпром". Сьогодні їх налічується 114, однак деякі з них можуть бути закриті через збитковість. Завершити ребрендинг магазинів планується до кінця 2010 року.

За словами прес-секретаря української "дочки" нафтової компанії ЛУКОЙЛ Валерія Рясика, такий підхід до розвитку магазинів вже застосовується низкою українських мереж АЗС. Західноукраїнська мережа WOG розвиває мережу Sun Market, КЛО - "Подорожник", ТНК - "ТНК Експрес", BP - BP Connect. Директор по маркетингу мережі WOG Віктор Леуш каже, що в загальному обороті АЗС на супутні послуги припадає близько 11%, що набагато менше, ніж, наприклад, в європейських країнах (50%). Торгова націнка в таких магазинах в Україні сягає 40%, тоді як при продажі основного товару - пального - не перевищує 10-15%. "Свою мережу заправних станцій і магазинів ми почали будувати в 2000 році, в 2005-2006 роках вирішили створити новий формат магазинів під єдиним брендом. Це дозволило нам в рази збільшити товарообіг", - говорить Віктор Леуш.

Поділитись