Смачні інновації у мережі «ОККО»: обід за 15 хвилин, теплові вітрини, свіжа паста й ексклюзивні донати
25.04.2017

Смачні інновації у мережі «ОККО»: обід за 15 хвилин, теплові вітрини, свіжа паста й ексклюзивні донати

Мережа смачних заправок «ОККО» завжди прагне не просто справджувати очікування гостей, а й випереджати їх. Тож цієї весни у ресторанах і кафе на АЗК «ОККО» впроваджено серію інноваційних рішень, які роблять харчування у дорозі не лише необхідністю, а й задоволенням. А головне – насолодитися усією різноманітністю кухні на смачних заправках відтепер можна ще швидше завдяки новим сервісам. Детальніше про них – далі.

Програма «Розраховуй час у дорозі»

Сучасний ритм життя спонукає кожного з нас цінувати час і чітко планувати свій щоденний графік. Щоб гості АЗК «ОККО» не витрачали жодної зайвої хвилини, в ресторанах мережі стартувала програма «Розраховуй час у дорозі». Вона передбачає, що замовлені страви гостеві приготують і подадуть упродовж 15 хвилин. Якщо кухня затримається хоча б на секунду, відвідувач отримає в подарунок від «ОККО» смачну каву зі 100% арабіки.

Спочатку програму було випробувано на 8 італійських ресторанах Pasta Mia мережі АЗК «ОККО». Отримавши позитивні відгуки від гостей, було прийняте рішення про розширення сервісу на всю мережу ресторанів. Тож протягом травня такий проект буде запущений і на  32 ресторанах A la minute. Щоб гості ресторанів легко орієнтувалися у термінах приготування страв, навпроти кожної з них на касетонах над лінією роздачі тепер є спеціальні позначки «до 15 хв» та «від 15 хв». Таким чином, уже за чверть години гості можуть отримати повноцінний обід: наприклад, замовивши собі 2 страви, салат, десерт і сік-фреш. Контролювати швидкість приготування допоможе пісочний годинник, який видається клієнтові одразу ж після оплати замовлення. Якщо весь пісок у годиннику висипався, а замовлення затрималося, гість отримає сертифікат-вибачення від «ОККО», який потім можна буде обміняти на будь-який із видів кави у ресторанах мережі.

Теплові вітрини

Протягом березня-квітня на 23 АЗК «ОККО» відкрився новий сервіс, якого немає в жодній українській АЗС-мережі. Інноваційне рішення полягає в тому, що в зоні кафе встановлено спеціальні теплові вітрини, які дозволяють зберігати постійно гарячими широкий асортимент готових страв – супи, бургери, панкейки, запечену картоплю, картоплю з сосисками (комплекс), курячі крильця чи грудинку, бельгійські вафлі. Найближчим часом будуть запущені ще й інші новинки.  Свіжоприготовлені страви закладаються у вітрину, а клієнт має змогу самостійно обрати все, що йому до вподоби, взявши їжу зі собою чи пообідавши безпосередньо в кафе. Швидкість отримання готової страви залежить лише від оперативності вибору клієнта. Асортимент вітрини дозволяє скомпонувати собі як легкий перекус чи сніданок, так і повноцінний ланч чи вечерю. У першій половині літа теплові вітрини запрацюють ще на 15 АЗК «ОККО» - насамперед, на великих трасових комплексах.

«ОККО» готує пасту на АЗК

Смачну свіжоприготовлену пасту з твердих сортів пшениці гості мережі «ОККО» сьогодні можуть скуштувати не тільки у ресторанах Pasta Mia, а й на двох столичних АЗК (вул. Велика Кільцева, 54 і пр. Академіка Палладіна, 33). До кінця весни загалом у мережі працюватиме вже 7 кафе (4 у Києві та 3 в Одесі) на заправках, де можна буде посмакувати традиційною італійською стравою. За лічені хвилини на спеціальному обладнанні кухарі зони кафе приготують пасту відповідно до вподобань клієнта. Все, що потрібно – лише обрати вид пасти, соус та додаткові інгредієнти, а далі можна просто насолоджуватися процесом швидкого приготування замовлення.

До вибору гостям пропонується 2 види пасти – спагеті та пене, 3 види додаткових інгредієнтів – шинка з беконом, курка з грибами або овочі. Далі можна обрати й один із соусів – «Наполі» (зі свіжих помідорів та томатів у власному соці з додаванням ароматних трав) або «Альфредо» – білий вершковий, до складу якого, крім ніжних вершків, входять ще 2 види сиру, італійські трави та сушений часник. Кожна порція готується на вок-сковорідках упродовж 2,5-3 хвилин і декорується перед подачею помідорами чері та сиром пармезан.

Нові тренди: донати і сніданки

Мережа «ОККО» завжди прагнула задавати тренди на ринку, в тому числі у формуванні культури харчування українців. Одним із останніх проявів такого прагнення є активне розширення пропозиції для повноцінних сніданків. Наприкінці зими на більш ніж половині АЗК мережі стали доступними корисні вівсянка та гранола. А на початку весни до сніданкової пропозиції додалися ще й ситні панкейки.

А справжнім проривом в кавовій культурі на АЗК стала ексклюзивна поява легендарних донатів на «ОККО». З першого дня запуску попит на них був настільки високим, що за лише за тиждень було продано місячний об’єм цих найпопулярніших у світі пончиків. Зараз на «ОККО» можна придбати 5 різновидів донатів, які є в асортименті на більш ніж 150 АЗК.

«У процесі нашої роботи ми формуємо нову культуру харчування в дорозі. Для водія та його пасажирів асортимент комплексів «ОККО» - це вигідна альтернатива перекусам бутербродами «в сухом’ятку», - коментує керівник ресторанного напрямку мережі «ОККО» Андрій Янчук. – Ми пропонуємо не просто смачні та ситні перекуси, а повноцінні та збалансовані прийоми їжі у будь-яку годину доби в будь-якій точці України. А в поєднанні із доступною ціною, стабільно високим рівнем сервісу та швидкістю обслуговування це робить вибір клієнта на користь мережі «ОККО» безапеляційним».

Поділитись