Соціальні інвестиції несуть вигоду і для бізнесу, і для суспільства – директор «Концерну Галнафтогаз» Назар Купибіда
31.10.2014

Соціальні інвестиції несуть вигоду і для бізнесу, і для суспільства – директор «Концерну Галнафтогаз» Назар Купибіда

30 жовтня,2014 р. Львів

«З кожним роком ми відчуваємо, що інвестиції у соціальні проекти              приносять дедалі більше бенефітів для нашого бізнесу», - зазначив директор «Концерну Галнафтогаз» (мережа АЗК «ОККО») Назар Купибіда під час презентації звіту компанії про сталий розвиток. За його словами, такі практики полегшили «Концернові Галнафтогаз» вихід на зовнішній  ринок запозичень, допомогли вибудувати ефективнішу внутрішню структуру компанії й зробили компанію привабливішою в очах клієнтів і працівників. 

У представленому звіті докладно висвітлено залучення «Концерну Галнафтогаз»  у проекти на 4 пріоритетних для нього  напрямках сталого розвитку  – відповідальні комунікації, безпека, охорона довкілля і корпоративне волонтерство. Найбільша увага у цьому звіті зосереджена на питаннях системного спілкування компанії з суспільством, клієнтами й усіма зацікавленими сторонами. Адже отримуючи від них докладний зворотній зв’язок,  мережа АЗК «ОККО» може правильно формувати свою ринкову й соціальну стратегію та оперативно реагувати на суспільні запити.

«Комунікація дає нам розуміння того, що очікує від нас суспільство, щоб ми могли рухатися далі, - пояснює  в.о.  керівника відділу комунікацій «Концерну Галнафтогаз» Марічка Кучеренко. -  З іншого боку, АЗК – це дуже зручне місце для комунікації. Ми маємо змогу апелювати до великої кількості людей, а тому повинні дуже відповідально ставитися до того, щоб наша інформація була справді важливою і корисною».

Тільки за 2013 рік до компанії через Гарячу лінію та соціальні мережі звернулося майже 10 тисяч осіб.  53 тисячі клієнтів взяло участь в оцінці сервісу на АЗК «ОККО» та в закладах харчування A la minute, Pasta Mia, Hot Café.  За результатами такого діалогу у бізнес-процеси мережі було внесено чимало інноваційних змін задля більшої зручності клієнтів.

Окрім того, зі звіту можна довідатися, що за 2013 рік валовий дохід «Концерну Галнафтогаз» збільшився на 1 мільярд гривень, на 10% зросла кількість АЗК у мережі «ОККО» (до 395 заправок), так само, як і кількість працівників компанії – нині вона дає роботу майже 10 тисячам людей.  Частка «ОККО» на ринку пального перевищила 15%. Водночас активно розвивалися й інші напрямки бізнесу компанії. Зокрема, у мережі закладів харчування A la minute, Pasta Mia, Hot Café  кількість об’єктів зросла до 424: щодня вони обслуговують приблизно 10 тисяч відвідувачів. Зареєстрованими учасниками програми FISHKA стало майже 2 мільйони українців. Торік вони отримали винагороди та знижки на загальну суму 109 мільйонів гривень (з ПДВ).

 

З повною версією нового звіту зі сталого розвитку «Концерну Галнафтогаз»  можна ознайомитися за посиланням:  http://okko.ua/uk/reporting_on_sustainability
Поділитись