Старі стандарти нафтопродуктів перешкоджають постачанню сучасних автомобілів в Україну, - ВАІД
16.07.2010

Старі стандарти нафтопродуктів перешкоджають постачанню сучасних автомобілів в Україну, - ВАІД

Низька якість пального перешкоджає розвитку автомобільного бізнесу в Україні. Таку думку висловив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко на прес-сніданку «Яким повітрям будуть дихати українці в 2011 році або Нафтопродукти якої якості потрібні Україні».

«Широкий ряд марок автомобілів не імпортується в Україну через низьку якість пального», - сказав О. Назаренко.

У свою чергу менеджер відділу продажів «Тойота Україна» Олексій Литвинов відзначив, що компанія була змушена відмовитися від поставок в Україну автомобілів малолітражних дизельних моделей.

«Сьогодні ми не поставляємо в Україну «дизелі» класу A, B, C, D, які користуються підвищеним попитом у Європі. Дизельні двигуни невеликого обсягу дуже вимогливі до якості пального, тому сьогодні дизельна лінійка представлена ​​тільки позашляховиками з великим об'ємом двигуна», - зазначив представник «Тойота Україна», додавши, що ці автомобілі адаптуються під стандарт Євро-3.

А. Литвинов також зазначив, що двигуни Toyota призначені для роботи на дизельному пальному стандарту Євро-4, -5 і схильні до частих поломок при роботі на українському дизпаливі. Він також зазначив, що «Тойота Україна» виступає проти відстрочки впровадження поліпшених стандартів пального. За словами представника компанії, двигуни автомобілів, які імпортує «Тойота Україна», адаптуються під стандарт Євро-3.

Присутні на прес-сніданку представники нафтових компаній запропонували автовиробникам пояснювати споживачам вимоги двигуна до якості пального.

«Автовласники знають, що потрібно заливати А-95, проте часто не розуміють, що для нормальної роботи цей А-95 повинен бути стандарту Євро-4», - сказав директор департаменту якості компанії «Паралель» (м.Донецьк) Олександр Тітов.

Олександр Ягубов з ПІІ «ЛУКОЙЛ-Україна» також зазначив часті випадки нарікань автовласників на якість українського пального, незважаючи на його відповідність національним стандартам.

«Нам доводиться постійно пояснювати клієнтам особливості застосування бензинів для сучасних автомобілів. І чим довше в Україні будуть діяти старі стандарти, тим більше нарікань ми будемо чути, адже парк сучасних автомобілів постійно зростає», - зазначив фахівець «ЛУКОЙЛ-Україна».

Довідка

Прес-сніданок «Яким повітрям будуть дихати українці в 2011 р. або Нафтопродукти якої якості потрібні Україні» організований «Консалтинговою групою А-95», Міжнародною благодійною організацією «Інформаційний центр «Зелене досьє» і Всеукраїнською громадською організацією «Комітет захисту споживачів нафтопродуктів» . Заходи було присвячено обговоренню наслідків ініціатив Мінпаливенерго України відкласти впровадження поліпшених стандартів якості нафтопродуктів, намічене на 1 січня 2011 р.

Від нафтових компаній участь у заході взяли представники «Концерну Галнафтогаз», «ЛУКОЙЛ-Україна», «ТНК-ВР Коммерс», «Шелл Рітейл Україна», «Паралелі», від зарубіжних і вітчизняних спостерігачів - представники компанії «Орлен Летува», «Об'єднання операторів ринку нафтопродуктів України», від автодилерів - «Тойота Україна».

Поділитись