У «ОККО» найвища репутація серед паливних компаній
01.07.2017

У «ОККО» найвища репутація серед паливних компаній

Серед компаній, що працюють в сфері виробництва і рітейлу нафтопродуктів, високий рівень репутаційного довіри продовжує утримувати мережа АЗК «ОККО». Такі результати щорічного Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні Активісти», який вже втретє провело видання «Бізнес». У минулому році мережа «ОККО» також була лідером рейтингу серед компаній паливного рітейлу.

«Ми в компанії сформували і інтегрували модель репутаційного мислення, в рамках якої наші співробітники навчилися оцінювати будь-які процеси з точки зору їх впливу на репутацію компанії,пояснює керівник відділу комунікації мережі «ОККО» Олександр Шевельов.Це стосується і офісних працівників, і менеджменту, і персоналу АЗК, адже в значній мірі завдяки останнім і створюється враження про сервісні, культурні або корпоративні цінності компанії».

Для виявлення репутаційних лідерів була розроблена спеціальна методика, суть якої полягає в тому, що загальний бал виводився на підставі аналізу 5 ключових критеріїв - репутаційна стабільність, іміджевий капітал КСВ, медіа-активність, інноваційний підхід, антикриза. У своєму галузевому рейтингу мережа «ОККО» випередила конкурентів за кожним із цих показників.

Оцінки учасникам дослідження «Репутаційні Активісти» виставлялися на підставі опитувань авторитетних експертів, серед яких були ринкові аналітики, ділові журналісти, представники профільних бізнес-асоціацій тощо. Як підкреслила голова оргкомітету рейтингу, віце-президент Української PR-Ліги Олена Дерев'янко, всі залучені в процес експерти не просто компетентні, але і незалежні — вони не пов'язані з корпоративним сектором і не мають конфлікту інтересів, який міг би вплинути на голосування.


Джерело: csr-ukraine.org


Поділитись