У рейтингу найдорожчих брендів України «ОККО» посів 5-е місце
29.09.2010

У рейтингу найдорожчих брендів України «ОККО» посів 5-е місце

Газета «ДЕЛО» представила перший в Україні рейтинг 70 найдорожчих торгових марок.

У рейтингу було враховано тільки українські бренди національного масштабу, без урахування торгових марок промислових та фінансових компаній. При проведенні дослідження було використано найвідомішу у світовій практиці методику, розроблену у 1989 році компанією Interbrand. Її суть полягає у визначенні доходів, які генерує безпосередньо популярний бренд. Консультантом проекту виступила Фінансово-аналітична група «Про-Консалтинг».

Остаточний список, до якого увійшли 70 торгових марок, було розділено на дві групи: «Найдорожчі FMCG-бренди України (товари широкого вжитку)» і «Найдорожчі бренди сфери послуг та ритейлу України».

Бренд «ОККО» посів п'яте місце у групі «Найдорожчі бренди сфери послуг та ритейлу України».

Поділитись