Учасники програми лояльності Fishka підтримали 8 соціальних ініціатив
29.01.2020

Учасники програми лояльності Fishka підтримали 8 соціальних ініціатив

Понад 200 тисяч гривень на добрі справи зібрано у 2019 році завдяки благодійній платформі національної програми лояльності Fishka, ініціатором і учасником якої є мережа АЗК ОККО, а партнерами більш як 20 великих українських бізнесів. Таким чином, учасники програми Fishka долучилися вже до 8 благодійних проектів, а зараз триває збір коштів на наступний, дев’ятий, проект – облаштування кабінету образотворчого мистецтва для дітей з ДЦП у Дніпропетровській області.

«Тисячі небайдужих уже відгукнулися на наші заклики і підтримали балами Fishka той чи інший благодійний проект. Навіть кілька перерахованих балів мають значення, адже спільно ми збираємо кошти, завдяки яким реально покращити життя багатьох людей, – розповідає менеджер зі сталого розвитку мережі ОККО Ірина Дяченко. – Кожен новий проект ми ретельно вибираємо у тісній співпраці з волонтерськими, громадськими організаціями з різних регіонів України. А тому впевнені, що зібрані кошти буде вкладено у справді потрібні й соціально важливі починання».

Стати благодійником може кожен власник картки Fishka. Для цього достатньо зайти у відповідний підрозділ на сайті https://myfishka.com/charity/active чи в мобільній аплікації програми Fishka та перерахувати свої бали на благодійний проект. Там можна дізнатися більше й про ті соціальні ініціативи, на які зараз триває збір коштів, про попередні проекти, а також переглянути звіти про всі перераховані благодійниками бали. Отримувачами зібраних коштів є громадські організації, які опікуються дітьми та молоддю, інвалідами, пацієнтами медичних закладів, соціально незахищеними тощо.


Поділитись