ua ru en

Є ідея – тримай лимон: ОККО розігрує мільйон гривень

08.05.2018

«О!», «А що як...», «А круто буде, якщо ми...» – з цих слів починаються нові бізнес-проекти, навколосвітні подорожі або просто ремонт вдома – усе це гарні ідеї. Для того, щоб в Україні втілювалось у життя більше таких ідей, у мережі АЗК ОККО стартувала нова акція «Мільйон на ідею».

 Загалом компанія планує розіграти 2 мільйони гривень. Перший – на початку липня (серед учасників фіналів за результатами акції у травні та червні), другий – у вересні (за підсумками липня та серпня).

Для того, щоб взяти участь у акції, потрібно заправити на ОККО від 15 л будь-якого пального із зареєстрованою карткою Fishka. Разом із чеком отримати на касі акційну картку, на якій стерти 6 будь-яких клітинок. Якщо під усіма – усміхнені смайлики – така комбінація виграшна і дає право на участь у фінальному розіграші мільйона гривень. Що важливо: виграшна комбінація є у кожній картці, тобто  все залежить виключно від удачі.

 А що ж у фіналі? Всі учасники будуть запрошені на креативний розіграш, де знову ж таки все буде залежати тільки від удачі. На них чекатиме незвичне змагання, що буде складатися із 3 турів.Кожен учасник, який стер виграшну комбінацію та приїхав на розіграш, гарантовано отримає 10 000 грн. Хто потрапить до півфіналу, але не пройде далі, збільшить свій бюджет на 50 000 грн, фіналісти отримають по 100 000 грн, а переможець – бажаний мільйон для реалізації будь-якої своєї ідеї.

 «Ми розуміємо, що давно вже перестали бути для клієнтів місцем лише для заправки автомобіля. До нас заїжджають на обід, на зустріч за кавою, на хот-доги з друзями або просто зарядити телефон чи розібратись нарешті зі справами наодинці. На шляху водіїв ОККО – це завжди гарна ідея. Однак ми йдемо далі і хочемо подарувати нашим клієнтам можливість реалізувати їхні найсміливіші ідеї,коментує маркетинг-директор мережі АЗК «ОККО» Василь Дмитрів.  – На чому хочеться наголосити особливо – ми продумували акцію таким чином, щоб на кожному етапі все максимально залежало лише від удачі учасників. Адже що може бути приємнішим, ніж момент, коли вона посміхається несподівано?»

Детальніше про акцію можна дізнатись на сайті.

Нагадаємо, що впродовж 2016-2017 рр. мережа ОККО розіграла серед своїх клієнтів 15 автомобілів Volvo Cross Country.

 

 
Карта заправок

знайди найближчий до тебе АЗК «ОККО»

Детальніше