Мережа «ОККО» щоденно запитуватиме клієнтів про рівень сервісу
03.08.2015

Мережа «ОККО» щоденно запитуватиме клієнтів про рівень сервісу

Мережа «ОККО» запровадила  щоденне телефонне опитування клієнтів про рівень сервісу на своїх брендових автозаправних комплексах. Кожного дня оператори корпоративного колл-центру опитують понад 700 респондентів.

Клієнтам пропонується відповісти на 6 простих питань. Вони стосуються  привітності й доброзичливості працівників,  чистоти й охайності  на АЗК і на прилеглій території. Окрім того, наприкінці опитування респондента просять оцінити за 10-бальною шкалою, наскільки він готовий порекомендувати ту чи іншу АЗК «ОККО» друзям.

«Завдяки такому безпосередньому спілкуванню з клієнтами ми зможемо отримувати об’єктивнішу інформацію про роботу кожної із заправок нашої мережі і оперативно реагувати на всі побажання клієнтів», - пояснює керівник сектору сервіс-менеджменту мережі «ОККО» Галина Лопащенко.

Поділитись