Нова айдентика «Концерну Галнафтогаз» відображає сучасність та динамічність
18.12.2014

Нова айдентика «Концерну Галнафтогаз» відображає сучасність та динамічність

«Концерн Галнафтогаз» оновив свою брендову ідентифікацію, видозмінивши логотип, розширивши гаму корпоративних кольорів і ввівши елементи інфографіки у презентаційні стандарти компанії. Як пояснили у департаменті маркетингу Концерну, нова айдентика є логічним відображенням його актуальних досягнень у бізнесових і суспільних процесах. Вона характеризує компанію як інноваційного лідера ринку й носія цінностей прогресу і сталого розвитку.


В основі оновленого логотипу «Концерну Галнафтогаз» лежить ультрасучасна латинська літера G, яка енергійно розкручує спіраль трубопроводу. Водночас вона наштовхує на асоціації з крилом птаха та зеленим листком. Логотипові притаманна стрімка позитивна динаміка. Текстова складова гармонійно заповнює своє поле, надаючи зображенню цілісності,  ваги та солідності.


Основними корпоративними кольорами «Концерну Галнафтогаз» є сукупність трьох кольорів, які використані у логотипі компанії, а саме: жовто-зелений, темно-сірий та білий. За допомогою трьох перелічених кольорів та їхніх тонів досягається пізнаваність бренду, формується його стильність і завершеність.


Враховуючи останні світові тренди, у новій корпоративній айдентиці «Концерну Галнафтогаз» буде активно застосовуватися інфографіка. Фахові дизайнери на замовлення компанії розробили лінійку базових  інфографічних елементів, які надалі  використовуватимуться у презентаційних матеріалах для створення іміджевих інфомалюнків, графіків, діаграм, елементів дизайну тощо.


«Концерн Галнафтогаз» перебуває у постійному процесі змін та вдосконалення. Усі наші зусилля спрямовані на те, щоб діяльність компанії максимально відповідала запитам клієнтів і суспільства. Тож оновлюючи зараз нашу корпоративну стилістику, ми орієнтувалися на те, щоб лаконічними графічними засобами донести ці наші пріоритети до стейкхолдерів. І щоб вони при цьому отримували естетичне задоволення», - каже керівник департаменту маркетингу «Концерну Галнафтогаз» Василь Дмитрів.

Поділитись