В «ОККО» найвища репутація серед паливних компаній – рейтинг видання «Бізнес»
14.04.2017

В «ОККО» найвища репутація серед паливних компаній – рейтинг видання «Бізнес»

Серед компаній, що працюють у сфері виробництва та рітейлу нафтопродуктів, найвищий рівень репутаційної довіри продовжує утримувати мережа АЗК «ОККО». Такі результати щорічного Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти», який уже втретє провело видання «Бізнес»  (детальніше - тут). Минулого року мережа «ОККО» також була лідером рейтингу серед компаній паливного рітейлу.

«Ми в компанії сформували та інтегрували модель репутаційного мислення,  в рамках якої наші працівники навчилися оцінювати будь-які процеси з точки зору їх впливу на репутацію компанії, - пояснює керівник відділу комунікації мережі «ОККО» Олександр Шевельов. – Це стосується й офісних працівників та менеджменту, і персоналу АЗК, адже у значній мірі завдяки останнім і створюється враження про сервісні, культурні чи корпоративні цінності компанії».

Для виявлення репутаційних лідерів була розроблена спеціальна методика, суть якої полягає в тому, що загальний бал виводився на підставі аналізу 5 ключових критеріїв –репутаційна стабільність, іміджевий капітал КСВ, медіа-активність, інноваційний підхід, антикриза. У своєму галузевому рейтингу мережа «ОККО» випередила конкурентів за кожним із цих показників.

Оцінки учасникам дослідження «Репутаційні АКТИВісти» виставлялися на підставі опитувань авторитетних експертів, серед яких були ринкові аналітики, ділові журналісти, представники профільних бізнес-асоціацій тощо. Як підкреслила голова оргкомітету рейтингу, віце-президент Української PR-Ліги Олена Дерев’янко, усі залучені в процес експерти не просто компетентні, а й незалежні – вони не пов’язані з корпоративним сектором і не мають конфлікту інтересів, що міг би вплинути на голосування.

Поділитись