Із сервісом OKKO PAY за товари з магазину та кафе можна сплатити просто біля колонки
02.06.2020

Із сервісом OKKO PAY за товари з магазину та кафе можна сплатити просто біля колонки

З травня клієнти мережі АЗК ОККО за допомогою безконтактного сервісу OKKO PAY можуть не лише заправити авто, купити каву чи омивач, а й понад 100 товарів із магазину та кафе.

«Наша компанія постійно інвестує в зручні, швидкі, безпечні та розумні рішення для клієнтів. Чотири роки тому ми разом із нашим партнером Masterсard подумали, що можливість оплатити заправку без входу в торговий зал — це те, що точно потрібно сучасному водію. І не прогадали. Тільки з початку карантину відносний ріст частки обороту через сервіс склав понад 40%. Тренд однозначно збережеться. Впевнений, наш клієнт оцінить переваги суттєво розширеного асортименту товарів, який він може придбати за допомогою OKKO PAY», — коментує маркетинг-директор мережі АЗК ОККО Василь Дмитрів.

Нагадаємо, що сервіс OKKO PAY для оплати пального на колонці зі смартфона почав працювати влітку 2017 року і сьогодні доступний на всіх АЗК ОККО. Послуга дає змогу клієнтові оплатити заправку авто, не заходячи до торгового залу, уникнувши таким чином черг та зайвих контактів. Наразі через OKKO PAY, окрім пального, кави та омивача, можна безконтактно придбати комбо-меню, хот-доги, бургери, роли, випічку, безалкогольні та алкогольні напої, а також засоби індивідуального захисту. Перелік товарів буде поступово розширюватись.

Процедура замовлення залишається такою ж простою і зрозумілою, як і досі. Після того, як заправка автомобіля пальним через сервіс OKKO PAY завершена, додаток запропонує клієнту перейти в інтернет-магазин. Обравши необхідні товари або страви, їх можна оплатити банківською карткою або накопиченими балами програми лояльності Fishka. Своє замовлення клієнти отримують на тій самій колонці, де щойно заправили авто. Час очікування замовлення становить до 10 хвилин.

Більше про сервіс OKKO PAY можна дізнатися тут.


Поділитись