«Венсеремос» здобув «Золоту бджолу 2010»
30.06.2010

«Венсеремос» здобув «Золоту бджолу 2010»

Програма хорошого настрою «Венсеремос» від мережі АЗК «ОККО» здобула перемогу на конкурсі «Золота бджола 2010». Оптимізм та бадьорий заряд позитиву, який поширює «Венсеремос», полонив організаторів конкурсу і приніс перемогу у номінації «За креативні інновації у комунікаціях з клієнтами, збереження та стимулювання почуття гумору споживачів у період економічної турбулентності».
 
Конкурс ефективних маркетингових комунікацій започатковано Українським маркетинг-клубом MarketingJazzz у 2006 р. Він відзначає успіхи в ефективності маркетингової комунікації бренда або торгової мережі як бренда на усьому спектрі товарів та послуг – від товарів масового попиту до фінансових послуг та іміджу корпорацій. До складу експертного журі цього року увійшли відомі фахівці маркетингової та рекламної галузі.
Поділитись