Візьми добрий настрій в дорогу
20.02.2008

Візьми добрий настрій в дорогу

Ще одна новинка  з’явилась на полицях магазинів «ОККО» - це компакт-диск під назвою «Музика в дорогу».
Диск «Музика в дорогу» з’явився як реакція на зростаючий попит серед наших клієнтів і став одним з небагатьох ліцензійних музичних збірників українського виробництва. Проект здійснено за участі провідної львівської радіостанції "РадіоМан". Спільно з  «РадіоМан» було відібрано 14 найбільш рейтингових на сьогодні композицій у жанрі популярної музики. Зазвичай такі рейтинги – це закрита інформація, та співпраця з радіостанцією відкрила до неї доступ і дозволила професійно підійти до формування переліку музичних треків для диску. Придбати диск можна з середини лютого лише в мережі АЗК «ОККО». Тираж збірника становить 5000 примірників. У кожному диску маленький бонус  - оригінальний бірмат – підставка під пиво, чай, або каву, річ, яку можна постійно використовувати вдома або на роботі.
Чому «ОККО» випускає свій диск? Перш за все, це є не комерційний проект. При роздрібній вартості 24 гривні та витратах на авторські права, запис у рекординговій компанії  та поліграфічне оформлення – він лише окуповуватиме себе. Натомість цей проект спрямований на те, щоб наша торгова марка була присутня не лише тоді, коли клієнт заїхав на заправку, але й і весь час  з ним   у дорозі. Дарувати добрий настрій – ось його основне завдання. «Зараз важко сказати, чи буде випущено додатковий тираж. Залежить від того, як розійдеться цей,  - розповідає Олесь Кучеренко, начальник сектору інноваційних проектів "Концерну Галнафтогаз", - хоча перші результати продажу є досить позитивними. Сьогодні український ринок, на жаль, ще не пропонує достатнього вибору гарних музичних збірників, хоч музика такого плану є бажаною і користується попитом у автомобілістів. Тож ми проаналізували таку потребу наших клієнтів і вирішили її задовільнити. Ми маємо на меті й надалі розвивати цей проект, причому не лише у напрямку популярної музики, але й у стилі джаз, поп-джаз, рок... Будемо керуватись смаками водіїв. Зараз вже є декілька цікавих ідей, і якщо нам вдасться їх втілити, випуск таких збірників під ТМ «ОККО» може перетворитись на добру традицію».

Поділитись