Визначено переможців конкурсу бізнес ідей серед студентів та молодих вчених
18.05.2007

Визначено переможців конкурсу бізнес ідей серед студентів та молодих вчених

15 травня у Львові відбулося фінальне засідення журі, на якому було визначено переможців, та вручено нагороди за результатами конкурсу бізнес-ідей серед студентів та молодих вчених. На конкурс було подано 13 робіт, з яких до фіналу було відібрано 4:
1. Впровадження автоматичних кафе в приміщеннях навчальних закладів, – автори Ореста Даниляк і Богдан Гетьман
2. Виробництво, переробка та збут грибів глива, – автор Богдан Онисько
3. Cтворення компанії яка буде проводити розробку, впровадження та супровід програмного забезпечення для управління взаємозв’язками з клієнтами, для потреб малого та середнього бізнесу, – автор Ігор Демків
4. Нарис пілотної схеми виробництва та розповсюдження біоетанолу, – автор Дмитро Ходико.

У фінальній частині конкурсу усі 4 відібрані роботи мали пройти захист перед журі у складі представників Універсальної інвестиційної групи, «Концерну Хлібпром» та «Концерну Галнафтогаз».

За результатами захисту журі прийняло рішення не присуджувати першого і третього місця. Друге місце у конкурсі бізнес-ідей здобули Ореста Даниляк і Богдан Гетьман роботою «Впровадження автоматичних кафе в приміщеннях навчальних закладів». «Робота, яка здобула друге місце надрала шість балів за десятибальною шкалою, – говорить голова журі Андрй Худо, директор з інвестицій Універсальної інвестиційної групи. – На думку журі, перше місце можна було присуджувати роботі, яка набрала б щонайменше вісім балів».
«Це була наша наша перша спроба організувати такий конкурс, – говорить член журі Софія Опацька, директор корпоративного Університету «Концерну Галнафтогаз». – Це була своєрідна «проба пера». Наступного разу ми врахуємо усі недоліки першого конкурсу. Я думаю, що і студенти також більш серйозно підійдуть до конкурсних робіт».
Нагадаємо, що на виставці вакансій, яка проходила у Львові 29 та 30 березня «Універсальна інвестиційна група», «Концерн Галнафтогаз» та «Концерн Хлібпром» оголосили конкурс бізнес-ідей. Бізнес-ідея повинна була складатися із короткого резюме та детального опису і обґрунтувань. Загальний об’єм усього поданого матеріалу не повинен був перевищувати 30 сторінок. Заявки приймалися до 22 квітня 2007 року.
Перша премія була встановлена в розмірі 7 777грн., ІІ Премія – 3 333грн., ІІІ Премія – 2 222грн. Найкращі ідеї могли отримати повне чи часткове фінансування від Універсальної інвестиційної групи. Окрім того найсильніші учасники Конкурсу мали можливість стати членом команди однієї з Компаній – організаторів конкурсу.

Поділитись