Житомиряни надають перевагу АЗК «ОККО»
03.01.2013

Житомиряни надають перевагу АЗК «ОККО»

Мережа АЗК «ОККО» у Житомирській області визнана переможцем конкурсу «Народний бренд 2012» у категорії «АЗС».  Варто зазначити, що й торік житомиряни назвали мережу «ОККО» найкращою в регіоні.

Організатором конкурсу є медійна корпорація RIA. Але право обирати  переможців вона делегує самим мешканцям області . Для цього потрібно взяти участь в інтернет-голосуванні на сторінці конкурсу або надіслати заповнену друковану анкету  на адресу  місцевої газети «20 хвилин». Як вважають організатори конкурсу, демократичність та незаангажованість «Народного бренду» власне в тому й полягає, що лідерів визначають самі споживачі товарів і послуг. І кількість охочих висловити свою думку з кожним роком зростає. Зокрема, у голосуванні «Народного бренду 2012» взяло участь 9322 мешканці Житомира й області.

Нині на Житомирщині працює уже 8 автозаправних комплексів під брендом «ОККО». Останній, найновіший із них, відкрився 30 грудня 2012 р. на 127 кілометрі автодороги «Київ-Чоп», неподалік від обласного центру. 

Поділитись